تویوتا پریوس 2023 با قطعات GR پیش نمایش توسط TRD

هر زمان که یک تویوتا جدید در ژاپن به نمایش در می‌آید، فوراً با انبوهی از به‌روزرسانی‌های توسعه‌یافته توسط Modellista و TRD بمباران می‌شود. نسل پنجم پریوس نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا خودروی هیبریدی نمادین – که اکنون به طور مسلم بهتر از همیشه به نظر می رسد – قبلاً توسط دو تیونر داخلی این خودروساز مورد توجه قرار گرفته است. توسعه مسابقه تویوتا در حال پیش نمایش مدل بازسازی شده با مجموعه ای از قطعات با برند Gazoo Racing است.

بعید به نظر می رسد تویوتا با یک نسخه پرفورمنس واقعی از پریوس جدید وارد بازار شود، زیرا این مدل هنوز هم در مورد کارایی است. با این حال، آخرین نسل بسیار قدرتمندتر از مدلی است که برای هر دو طعم استاندارد و پرایم جایگزین شده است. اولی کمی کمتر از 200 اسب بخار قدرت دارد در حالی که دومی 220 اسب بخار قدرت دارد که برای شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت تنها در 6.6 ثانیه خوب است.

برخلاف پکیج پر زرق و برق Modellista که اوایل این هفته معرفی شد، این قطعات GR ظریف‌تر هستند. یک لبه اسپویلر برجسته در جلو قابل توجه است در حالی که قسمت عقب میزبان یک جفت بال در درب عقب است. پریوس 2023 به چرخ‌های متفاوت و احتمالاً کمی بزرگ‌تر مجهز شده است و به نظر می‌رسد که بادگیرهای سیاه رنگی دارد، زیرا ظاهراً هنوز هم در سرزمین خورشید طلوع می‌کنند.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که تویوتا به پریوس GR رفتار می کند زیرا این هیبریدی که زمانی بسیار محبوب بود، از نیمه دوم سال 2017 در ژاپن قطعات اسپرتی داشت. Prius Alpha با مشخصات JDM (معروف به Prius v در ایالات متحده). ایالت‌ها و پریوس+ در اروپا) و پریوس PHV (پرایم در ایالات متحده) حدود پنج سال است که در تریم GR Sport در داخل کشور در دسترس هستند. GR Sport در پایین زنجیره غذایی GR قرار دارد و در زیر سطح متوسط ​​GR و GRMN سطح بالا قرار دارد.