تویوتا پریوس 2023 قبل از رونمایی هفته آینده به نمایش درآمد

مبادا فراموش کنیم تویوتا قبلاً اعلام کرده است که تا سال 2025 باتری های حالت جامد را در یک خودروی تولیدی هیبریدی قرار خواهد داد. با این حال، مشخص نیست که کدام مدل باتری های بسیار امیدوار کننده را دریافت خواهد کرد. با توجه به اهمیت پریوس در صحنه خودروهای هیبریدی، منطقی است که HEV محبوب اولین پذیرنده این فناوری باشد.



منبع

4 عکس ها

هنگامی که روکش ها جدا می شوند، انتظار داشته باشید که یک بدنه براق با ضریب درگ پایین، بازده را به حداکثر برساند. اگر چراغ‌های جلو کمی آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که کراس اوور کامپکت Crown Sport برای بازار ژاپن که در اوایل امسال پیش‌نمایش شد، دارای امضای LED مشابه در جلو است. خط سقف شیب دار به شدت نشان می دهد که پریوس جدید یک هاچ بک/لیفت بک خواهد بود و احتمالاً هیبریدی دیگر پرایم با قابلیت های پلاگین به دنبال آن خواهد آمد.

هنگامی که تویوتا در اوایل این هفته چند تصویر تیره‌آمیز منتشر کرد، متوجه شدیم که برخی از پنل‌های بدنه دارای برچسب‌هایی با حروف “Hybrid Reborn” هستند. در آن مرحله، ما فرض کردیم مدل جدیدی که به دنبال آن هستیم، پریوس اصلاح‌شده است و امروز، خودروساز ژاپنی ظن ما را تایید کرد. در یک پیش‌نمایش رسمی جدید، متوجه می‌شویم که مدل برقی مورد بحث در واقع نسل پنجم پریوس است – هیبریدی اصلی.

تیزر تویوتا پریوس 2023

علاوه بر کشف هویت این مدل، دقیقاً می دانیم که HEV کاملاً جدید چه زمانی در روز چهارشنبه، 16 نوامبر به نمایش در خواهد آمد زیرا تویوتا می گوید که اولین نمایش آن برای ساعت 13:30 به وقت محلی برنامه ریزی شده است. این بدان معناست که آمریکایی‌ها آن را در روز سه‌شنبه، 15 نوامبر در ساعت 23:30 به وقت شرقی می‌بینند، در حالی که اروپایی‌ها خودرو را در روز چهارشنبه، 16 نوامبر در ساعت 4:30 صبح به وقت گرینویچ کشف خواهند کرد.