تویوتا کانادا از شما می خواهد که ثابت کنید لیاقت خرید کرولا موریزو GR را دارید

مدل پیشرو با گیربکس شش سرعته دستی اما با نسبت‌های کوتاه‌تر نسبت به مدل‌های کمتر عرضه می‌شود.

تویوتا شرکت کنندگان را به مناطق غربی، مرکزی و شرقی جدا می کند. این شرکت دو برنده را در غرب، چهار برنده در منطقه مرکزی و سه برنده در شرق انتخاب خواهد کرد. این افراد همچنان باید نسخه GR Corolla Morizo ​​را با قیمت خرده فروشی 59990 دلار کانادا خریداری کنند.

از قوانین مسابقه مشخص نیست که آیا این 9 نمونه از GR Corolla Morizo ​​Edition 2023 تنها نمونه های موجود در کانادا هستند یا خیر. Motor1.com در این مورد با تویوتا و در مورد امکان برنامه مشابه برای ایالات متحده تماس گرفت.

سوال جالب دیگر این است: “نیت و انتظارات شما از نسخه GR Corolla Morizo ​​چیست؟” این گزینه ها عبارتند از: روزانه رفت و آمد، وسیله نقلیه ثانویه، وسیله نقلیه مسیری، و مورد جمع آوری.

وقتی تویوتا نسخه موریزو را معرفی کرد، گفت: برای ایالات متحده، تنها 200 دستگاه شماره گذاری شده برای مدل سال 2023 تولید خواهد شد. قیمت در آن بازار از 50995 دلار شروع می شود.





منبع

19 عکس ها

موریزو در سال 2023 به فروش می رسد، اما زمان دقیق آغاز تحویل مشخص نیست.

تویوتا GR کرولا موریزو ادیشن

تویوتا کانادا مسابقه ای دارد که به 9 نفر فرصت خرید GR Corolla Morizo ​​Edition را می دهد. با این حال، انتخاب یک شانس تصادفی نیست. خودروساز می‌خواهد به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت‌کنندگان پیوند داده شود و درباره اشتیاق خودروسازی افراد سؤال بپرسد.

برای بحث عمیق‌تر در مورد GR Corolla، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:

نسخه Morizo ​​دارای یک بخش عقب بدون صندلی، بلندگو، تنظیم کننده پنجره یا برف پاک کن شیشه عقب است. این به کاهش 106 پوند (48 کیلوگرم) نسبت به مدل های دیگر کمک می کند. این خودرو بر روی چرخ‌های 18 اینچی ساخته شده با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 سوار می‌شود.

موریزو از نسخه ای از موتور سه سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ G16E-GTS استفاده می کند که 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) به جای 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) برای مدل معمولی و نسخه مدار تولید می کند. قدرت در 300 اسب بخار (224 کیلووات) باقی می ماند.

سوالات شرکت کنندگان شامل این است که آیا فرد عضو باشگاه های اتومبیلرانی است یا گروه های اتومبیل رانی از جمله ورزش های الکترونیکی. تویوتا همچنین می‌خواهد از سال، ساخت، مدل و سطوح تریم مالکیت خودروی عملکرد قبلی مطلع شود. به‌علاوه، مواردی مانند پیست‌های مسابقه‌ای مورد علاقه کانادا و بهترین جاده در کشور برای رانندگی.