تویوتا کتابچه راهنمای کیت تهویه مطبوع MR2 را در وب سایت فهرست می کند، اما چرا؟

برای تقویت بیشتر شعله ضرب المثل یک تویوتا موتور وسط بازگشتی، مهم است که توجه داشته باشید که وب سایت اطلاعات خدمات و راهنمای تعمیرات مذکور حاوی اطلاعات قدیمی برای خودروهای قدیمی نیست.

تویوتا، یا به طور خاص شرکت تویوتا موتور استرالیا، سندی را فهرست کرده است که اگر به خودروهای اسپرت قدیمی و از کار افتاده علاقه دارید، می تواند علاقه شما را جلب کند.

وب سایت اطلاعات خدمات و راهنمای تعمیرات این خودروساز، بولتن خدماتی را با عنوان کیت کولر گازی جدید MR2 منتشر کرده است. این سند در تاریخ 24 ژوئن 2022 است و با حسن نیت ارائه شده توسط YouTuber فاش شده است. کرک کریفلز. هنگامی که بولتن مشاهده می شود، به پیوند “خطای 404” مرده منتهی می شود.

تویوتا اسپرت EV

همانطور که گفته شد، چندین گزارش وجود دارد که با بازگشت احتمالی MR2 مطابقت دارد، اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست. آخرین موردی که ظاهر شد تویوتا اسپورت EV (تصویر بالا) بود که در دسامبر 2021 پیش‌نمایش شد. این خودرو به نسبت یک خودروی عملکرد جمع‌وجور، حتی نشان Gazoo Racing را دارد.

6 عکس ها

در همان ماه، شایعه‌ای از ژاپن درباره کار تویوتا، سوزوکی و دایهاتسو روی یک خودروی اسپرت موتور وسط نیز منتشر شد.

ما در مورد آخرین پیشرفت‌ها در مورد بازگشت MR2 صحبت می‌کنیم، اما در حال حاضر، نفس خود را حبس نکنید – حداقل تا زمانی که تاییدیه رسمی از سوی تویوتا برسد.



منبع

چرا این مهم است؟ خب، شایعات مربوط به بازگشت تویوتا MR2 برای مدتی طولانی – حتی قبل از معرفی نسل جدید سوپرا در سال 2019 – در حال چرخش بوده است. یک دانه کوچک نمک