تویوتا کرولای قدیمی با تعویض V8 و توربوی مخفی، خواب‌آلوده‌ای است

این به این دلیل است که جیسون می‌خواست این ساختمان خوابیده باشد بسیار خواب آلود. توربو در واقع در پشت خودرو نصب می شود و لوله های سفارشی آن را به موتور متصل می کند. برای حفظ ظاهر یک موتور تنفس طبیعی، حتی یک فیلتر هوا و ورودی تقلبی در زیر کاپوت تعبیه شده است. ایجاد تنظیمات توربوی سفارشی به تنهایی یک پروژه نه ماهه بود، اما نتیجه یک تویوتای مخفی است که تقریباً بدون تاخیر، قدرت سالم تولید می کند. و بدون توربو زیر کاپوت، دمای موتور پایین تر می ماند.

جیسون تقریباً تمام کارها را خودش انجام داد و توجه به جزئیات مطمئناً توجه ما را به خود جلب کرد. خوب، ابرهای دود لاستیک همچنین توجه ما را به خود جلب کرد، اما در دنیای خودروهای سفارشی، این کرولا قدیمی یک ماشین کاملاً جالب و منحصر به فرد است.



منبع

در این مورد، کمی بزرگتر ما را به اوایل دهه 1980 می برد. این رولا از سری E70 اواخر کار است، زمانی که موتور نیرو را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کرد، برخلاف آرایش تمام پنجه‌ای GR کرولا. زندگی را به عنوان یک ماشین چهار سیلندر معمولی برای جیسون، پسر این تیم سازنده پدر و پسر آغاز کرد. پیت پدر است، و به عنوان ویدئو از Cars.co.za توضیح می دهد، آنها در آفریقای جنوبی برای تولید بیلت سفارشی شناخته شده اند. آنها همچنین یک چیز برای اتومبیل دارند، و جیسون تصمیم گرفت که می خواهد چیزی متفاوت برای رانندگی کند.

یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک لکسوس نیرو را به چرخ های عقب می فرستد. فنرهای BMW E36 در عقب به کار رفته و در هر چهار گوشه از ترمزهای برمبو استفاده شده است. سیستم تعلیق جلو استوک است و فضای داخلی ساده کرولا نیز تا حد زیادی استوک است. صندلی‌ها چرمی شده‌اند، و فرش‌های جدیدی نیز وجود دارد. همه چیز دیگر OG Corolla است، درست تا اندازه‌گیری.

تعویض چهار سیلندر استوک با یک 1UZ V8 از لکسوس LS400 مطمئناً متفاوت است، اما این فقط نوک کوه یخ در این ساخت است. این موتور دارای اجزای داخلی ارتقا یافته است و یک توربوشارژر T76 قدرتی در حدود 470 اسب بخار (350 کیلووات) را تامین می کند. با نگاه کردن به زیر کاپوت، تعویض موتور یکی از تمیزترین مواردی است که دیده ایم… اگر صادق باشیم خیلی تمیز است. توربوشارژر و تمام لوله های آن در هیچ جا دیده نمی شود.

این روزها، صحبت در مورد تویوتا کرولاهای با عملکرد بالا به طور کلی شامل بحث در مورد کرولا جدید GR است. موتور سه سیلندر بیش از حد آن به لطف یک توربوشارژر بزرگ زیر کاپوت، قدرتی کمتر از 300 اسب بخار ندارد. کرولا کمی قدیمی‌تر که در ویدیوی بالا نشان داده شده است، دارای توربوشارژر است، اما آن را در زیر کاپوت پیدا نخواهید کرد. و به طور قابل توجهی بیش از 300 اسب بخار قدرت دارد.