تویوتا کمری هیبریدی راحت اما کند در تست گوزن است

فیس لیفت تویوتا کمری برای اروپا (خارجی)

کمری هیبریدی با طول 4.9 متری کاملاً جمع و جور نیست، به ویژه با استانداردهای اروپا اندازه گیری می شود. این به راحتی توضیح می دهد که چرا این سدان با وجود ثابت ماندن نسبتاً روی زمین، در آزمایش در اطراف مخروط ها چابک نیست. کمری با سرعت 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) نتوانست مانور را بدون برخورد به مخروط ها به پایان برساند و به نظر می رسد دخالت دیرهنگام سیستم پایداری الکترونیکی مقصر بوده است. نکته مهم این است که این وسیله نقلیه بر روی تایرهای Dunlop SP Sport Maxx 050 در سایز 235/45 R18 94 سوار شده بود.



منبع

کمری بزرگترین مدل تویوتا است که در اروپا به فروش می رسد، جایی که نسل فعلی سدان چند سال پیش جایگزین Avensis شد. این وسیله نقلیه برای قاره کهن با ویژگی های مشابه کمری ایالات متحده، به صورت هیبریدی با موتور گازی 2.5 لیتری چرخه اتکینسون به فروش می رسد. این پویاترین دستگاه موجود در بازار نیست، اما مطمئناً کار خود را انجام می دهد و شما را به راحتی از نقطه A به نقطه B می برد. اما چگونه در آزمایش گوزن عمل می کند؟ وقت آن است که بفهمیم.

تیم در km77.com اپیزود جدیدی از خود دارد یوتیوب سری هایی که در آن وسایل نقلیه مدرن بر روی تست معروف گوزن آزمایش می شوند. مشخصات اروپایی کمری آخرین میهمان با آسیاب چهار سیلندر هیبریدی آن است که 215 اسب بخار قدرت (158 کیلووات) و 163 پوند فوت (221 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.