تویوتا یاریس کراس GR اسپرت برای اروپا با سیستم تعلیق تنظیم شده معرفی شد

برای ظاهری اسپرت در کابین، رنگ اولتراسوید مشکی با دوخت قرمز وجود دارد. تزئینات نقره ای گان متال روی درها و تابلوی ابزار وجود دارد. لوگوی GR روی پشت سری ها، تشک های کف، دکمه استارت و فرمان است. امکانات داخلی شامل کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، گرمکن صندلی های جلو و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی نه اینچی با ناوبری است.

پیشرانه GR Sport مانند بقیه یاریس کراس است. یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با کمک هیبریدی در مجموع 116 اسب بخار (87 کیلووات) قدرت تولید می کند.

تویوتا یاریس کراس یک کراس اوور جمع و جور است که زیر C-HR در خط تولید این برند در برخی بازارها جای می گیرد. برای هیجان‌انگیزتر کردن خودروی کوچک، این خودروساز یک نوع اسپرت ملایم GR اسپرت را به مجموعه معرفی می‌کند. پیش فروش در اروپا در سه ماهه سوم سال جاری آغاز می شود. در حال حاضر جزئیات قیمت در دسترس نیست.

تویوتا یاریس کراس GR اسپرت مدل اروپایی

یاریس کراس GR اسپرت با مش مشکی براق در جلوپنجره و دیفیوزر شبیه سازی شده در زیر سپر عقب کمی تهاجمی تر به نظر می رسد. سایه نارنجی سوخته مختص این مدل است. همچنین رنگ خاکستری خاکستری با سقف و ستون های مشکی متضاد موجود است. این خودرو بر روی چرخ‌های 18 اینچی 10 پره با روکش ماشین‌کاری شده سوار می‌شود.

یاریس کراس در سال 2020 معرفی شد و در تابستان 2021 در اروپا به فروش رسید. این شرکت خط تولید را با درجه Adventure به عنوان یک نسخه مقاوم تر از کراس اوور کوچک گسترش داد. قطعات جدیدی برای قسمت جلو و سپر عقب پایینی داشت. داخل آن، تریم مشکی پیانو و سربرگ مشکی وجود داشت.



منبع یاریس کراس GR اسپرت

تویوتا از نام GR Sport برای مدل‌هایی با ارتقای جزئی عملکرد استفاده می‌کند، در حالی که خودروهای GR و GRMN تنظیمات قابل توجهی دارند. بنابراین، فکر نکنید که این یاریس کراس یک هات هچ است.

تنها ترفند مکانیکی برای این کراس اوور کوچک، اصلاح سیستم تعلیق است. نسخه موجود در بازار ژاپن همچنین دارای مهاربندی اضافی در قسمت مرکزی و عقب بدنه است، اما هیچ اشاره ای به این اصلاح برای مدل اروپایی نشده است.