تیزر جدید فورد Super Duty یک کامیون آماده کار را پیش‌نمایش می‌کند

جزئیات پیشرانه همچنان یک راز باقی مانده است، اما نشانه هایی وجود دارد که فورد قصد دارد خط موتور را اصلاح کند. بیش از یک گزارش به جایگزینی موتور 6.2 لیتری توسط خودروساز با موتور 6.8 لیتری بزرگتر اشاره دارد. اگر نشت 2020 دقیق باشد، این موتور ممکن است به نسل بعدی موستانگ ختم شود. موتور جدید باید به موتور 7.3 لیتری گودزیلا و 6.7 لیتری پاور استروک دیزل بپیوندد. اتومات 10 سرعته این کامیون احتمالاً چندین پیشرفت را دریافت خواهد کرد.

این کامیون در ترکیب‌ها و تریم‌های مختلفی عرضه خواهد شد که مدل‌های XL، XLT، King Ranch و Platinum در طول توسعه آن ظاهر می‌شوند. مشتریان باید انتظار داشته باشند که فورد چندین طرح جلوپنجره، چرخ‌ها و گزینه‌های روشنایی ارائه دهد که به تمایز تریم‌های مختلف Super Duty کمک می‌کند.

نسل بعدی پیکاپ فورد سوپر دیوتی تنها چند روز تا معرفی خود فاصله دارد. با این حال، این خودروساز با کمپین تیزر به پایان نرسیده است. آخرین پیش‌نمایش، ویدیوی کوتاهی که در صفحات رسانه‌های اجتماعی فورد تراکس ارسال شده است، چیز زیادی را فاش نمی‌کند – آنها هرگز این کار را نمی‌کنند. این شبیه به مورد اول است که سه اجمالی کوتاه از کامیون را نشان می دهد که با یک مونتاژ ساخت و ساز به هم متصل شده است.

9 عکس ها



منبع

در این ویدئو چرخ‌های کامیون، دستگیره‌های کرومی در و درب عقب خودرو به نمایش گذاشته می‌شود. تصویری ناقص از وسیله نقلیه را ترسیم می کند، در حالی که تیزر قبلی چیز زیادی را فاش نمی کند. با این حال، عکس‌های جاسوسی بی‌شماری یک پیکاپی را گرفته‌اند که به وضوح جزئیات طراحی را از F-150 به عاریت گرفته است.

ما نمی دانیم که آیا این کامیون به عنوان مدل 2023 یا 2024 وارد بازار خواهد شد. با این حال، چاپ دقیق ویدئو نشان داد که “مدل استاندارد” در اوایل سال 2023 در دسترس خواهد بود، که به اندازه کافی مبهم است که ما را حدس بزند. فورد نسل بعدی Super Duty را در روز سه‌شنبه، 27 سپتامبر معرفی خواهد کرد. اگر فورد قصد دارد آن را در اوایل سال آینده عرضه کند، باید زمان زیادی تا شروع تولید آن بگذرد.