تیزر شفاف به معرفی سه موتوره ایر در 19 آگوست اشاره می کند

پکیج Lucid Air Stealth Look نیز در هفته خودروی مونتری به نمایش گذاشته خواهد شد. برای بحث در مورد آن و سایر وسایل نقلیه که در طول رویداد بزرگ خودرو به نمایش درآمدند، آخرین قسمت از جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:

قدرتمندترین نسخه ایر تا کنون، Dream Edition Performance بود که 1111 اسب بخار (829 کیلووات) داشت. Lucid دیگر این سطح تریم را ارائه نمی دهد، بنابراین Grand Touring Performance با 1050 اسب بخار (783 کیلووات) بهترین سگ فعلی در خط تولید است. یکی از آنها سریع‌ترین خودروی تولیدی در جشنواره تپه‌نوردی سرعت گودوود در سال 2022 با زمان 50.79 ثانیه بود.



منبع

انیمیشن کوتاه تیزر سه شی استوانه ای شکل را در حال چرخش و چرخش نشان می دهد. اقلام شباهت زیادی به قسمتی از استاتور دارند که جزء اصلی یک موتور الکتریکی است. برای اینکه این پیام را حتی بیشتر کند، این شرکت عبارتی را درج کرده است: “سه عدد جادویی است.”

در ماه اوت، Lucid تولید تخمینی ایر خود را در سال 2022 به بین 6000 تا 7000 دستگاه کاهش داد. این دومین کاهش در طول سال بعد از امید به ساخت 20000 وسیله نقلیه بود و بعداً این تعداد به 12000 تا 14000 خودرو کاهش یافت. این خودروساز دلیل تغییر برنامه ها را “چالش های زنجیره تامین و لجستیک فوق العاده” عنوان کرد.

هنگامی که Lucid تمام جزئیات مربوط به Air Dream Edition را در سال 2020 منتشر کرد، نکاتی را نیز در مورد مدل سه موتوره ارائه کرد. این شرکت ادعا کرد که دو موتور در محور عقب قادر به تولید 1300 اسب بخار (969 کیلووات) هستند. در آن زمان، این خودروساز امیدوار بود که این خودرو را در اواخر سال 2021 عرضه کند.

لوسید همچنین نمونه اولیه سه موتوره را به نمایش گذاشت که مسافت یک چهارم مایل را در 9.245 ثانیه با سرعت 157.26 مایل در ساعت طی می کرد. اگرچه، به عنوان یک خودروی پیش تولید، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که نسخه‌ای که به فروش می‌رسد نیز توانایی این شتاب را دارد یا خیر.

با فرض اینکه این واقعاً ایر سه موتوره است، می تواند رقیبی واقعی در برابر تسلا مدل S Plaid باشد. در سال 2020، این شرکت یک نمونه اولیه از سه موتوره را به اطراف لاگونا سکا فرستاد و موفق شد زمان دور 1 دقیقه و 31.3 ثانیه را تعیین کند. برای مقایسه، یک Plaid توانست این کار را در 1:30.3 انجام دهد.

در طول توسعه Lucid Air، این شرکت یک نسخه سه موتوره را به نمایش گذاشت که به نظر می رسید قادر به عملکرد بسیار چشمگیر است. با قضاوت بر اساس یک تیزر جدید، نسخه تولیدی آن EV سریع را در The Quail، A Motorsports Gathering، در 19 آگوست خواهیم دید.