تیزر فورد موستانگ 2024 دکمه Start/Stop را نشان می‌دهد، V8 Rumble پخش می‌کند

اولین نمایش این هفته احتمالاً به طور انحصاری بر روی موستانگ GT با موتور V8 متمرکز خواهد بود، اما ما امیدواریم که فورد نکاتی را در مورد یک نسخه پایه به اشتراک بگذارد.



منبع

با آشکار کردن یک دکمه قرمز شروع/توقف در این فرآیند، ویدیوی مجاور که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک آهنگ V8 غیرقابل انکار را پخش می‌کند. هفتمین نسخه از خودروی محبوب پونی فورد برای مدل سال 2024 به فروش می رسد، به این معنی که بین رونمایی روز چهارشنبه مدتی طول می کشد تا بتوانید یک نفر را به خانه برسانید. با قضاوت بر اساس موسیقی متن، باید ارزش صبر کردن را داشته باشد، به خصوص که تصور اینکه این آخرین نسل موستانگ با V8 باشد، چندان دور از ذهن نیست.

برخی شایعات در مورد موستانگ هیبریدی و/یا چهار چرخ متحرک وجود داشت، اما جدیدترین اینتل نشان می‌دهد که فرمول سنتی ICE+RWD که از زمان آغاز به کارش در سال 1964 داشته است را حفظ خواهد کرد. قبلاً تأیید کرده است که یک گیربکس شش سرعته دستی به همراه یک جعبه دنده اتوماتیک در دسترس خواهد بود. فورد پرفورمنس ظاهراً نسخه GT3 با موتور V8 Coyote را پیش از معرفی مسابقه ای خود در سال آینده در IMSA به اشتراک گذاشته است.

با توجه به هر مقاله خبری دیگری که در مورد خودروهای برقی یا یک مدل جدید با پیشرانه معمولی با موتور کوچک است، صحبت در مورد یک خودروی اسپورت V8 خوب بسیار دلچسب است. در 14 سپتامبر، فورد موستانگ جدید را به عنوان ستاره نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی امسال معرفی خواهد کرد. در همین حال، بیضی آبی زمان آن را پیدا کرده است تا کلیپ تیزر دیگری را منتشر کند تا مطمئن شود همه می دانند که موتور هشت سیلندر در حال چسبیدن است.

موستانگ 2024 با نام رمز S650 باید یک موتور سطح پایه را برای کسانی که نمی توانند به واحد 5.0 لیتری ارتقا دهند ارائه دهد. مشخص نیست که چه شکلی خواهد داشت، یا تکاملی از EcoBoost چهار سیلندر امروزی یا چیز دیگری. اگر این شرکت قصد دارد یک بار دیگر این خودرو را در اروپا بفروشد، قطعاً باید موتوری کوچکتر و کم مصرف‌تر ارائه دهد تا قوانین آلایندگی شدید اتحادیه اروپا را رعایت کند. با مالیات های کلان بر روی موتورهای با جابجایی زیاد در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا، موتور زیر V8 یک ضرورت است.

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که فورد از نظر طراحی قایق را تکان نمی‌دهد، که می‌تواند به این معنی باشد که پلتفرم با به‌روزرسانی‌های اینجا و آنجا منتقل می‌شود. این منطقی است زیرا توسعه یک معماری جدید برای یک مدل منفرد قابل دوام نیست زیرا خودروسازان بودجه خود را صرف تأمین بودجه خودروهای برقی جدید می کنند. بخش خودروهای اسپورت دقیقاً رونق ندارد، بنابراین چسبیدن به استخوان های قدیمی تصمیم درستی است.