تیزر Bentley Mulliner Batur اولین پیش نمایش زبان طراحی جدید است

ظاهراً تأخیر بنتلی EV مربوط به عقب افتادن بخش نرم افزاری گروه فولکس واگن در پروژه آرتمیس برای ایجاد خانواده آینده خودروهای الکتریکی آئودی، پورشه و بنتلی نیست.

به گفته بنتلی، طراحی Batur به ظاهر خودروهای الکتریکی آینده این برند اشاره دارد. این شرکت گرند تورر را به عنوان جانشین Bacalar با مدیریت محدود معرفی می کند.

تصاویر تیزر شامل نمای نزدیک از جلوپنجره Batur است. نشان Flying B بنتلی در قسمت جلویی بالا قرار دارد. یک جلوپنجره کرومی با الگوی توری V شکل وجود دارد. نام این وسیله نقلیه از دریاچه باتور در بالی اندونزی گرفته شده است.

بنتلی مولینر باتور یک تور بزرگ دست ساز خواهد بود که زبان طراحی جدید این برند بریتانیایی را معرفی خواهد کرد. اولین نمایش کامل آن در هفته اتومبیل مونتری در 20 آگوست ساعت 20:00 PST خواهد بود.

باکالار (در پایین)، سلف باتور، یک کانورتیبل لوکس و دو صندلی بود. بنتلی تولید را تنها به 12 خودرو محدود کرد. ساخت هر یک از بخش شخصی سازی مولینر حدود شش ماه طول کشید. قدرت این موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربو با قدرت 650 اسب بخار (485 کیلووات) و 667 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور تامین می شد.

رنگ های بنتلی باکالار

در حالی که تیزر بنتلی اشاره می کند که Batur ممکن است دارای یک پیشرانه الکتریکی باشد، به دنبال تولید بسیار محدودی مانند Bacalar باشید. تولید انبوه اولین خودروی برقی این برند به دلیل تاخیر اخیر هنوز چندین سال باقی مانده است. برنامه فعلی این است که این وسیله نقلیه در سال 2026 به بازار عرضه شود، نه استراتژی اصلی معرفی محصول در سال 2025.

اظهارات قبلی آدریان هالمارک، مدیرعامل بنتلی نشان می‌دهد که خودروی برقی این شرکت می‌تواند تا ۱۴۰۰ اسب بخار (۱۰۴۴ کیلووات) قدرت داشته باشد. او اشاره کرد که اگر رسیدن به این سرعت برای مشتریان این برند ناراحت کننده باشد، مالکان می توانند شتاب 60 مایل در ساعت را در حدود 2.7 ثانیه کاهش دهند. گزارش شده است که این خودرو در بخش SUV الکتریکی قرار می گیرد.