تیزر Bentley Mulliner Batur قول قدرتمندترین نسخه W12 را می دهد


تیزر جدید برای تیزر Bentley Mulliner Batur اولین نگاه مناسب را به مدل با اجرای محدود به ما می دهد. اکنون می‌توانیم ببینیم که Batur یک کوپه کلاسیک تورهای بزرگ با کاپوت بلند و خط سقف روان است. اولین نمایش این وسیله نقلیه در هفته خودروی مونتری در ساعت 20:00 به وقت محلی در روز شنبه 20 آگوست انجام می شود.

Batur دارای یک چرخ در گذشته و دیگری در آینده است. بنتلی می گوید این خودرو زبان طراحی خودروهای الکتریکی آینده این برند را به نمایش می گذارد. با این حال، این یک EV نیست. در عوض، این کوپه دارای قدرتمندترین نسخه تا کنون از موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربوی این خودروساز است. این شرکت هنوز این اعداد را فاش نکرده است. نوع باکالار 650 اسب بخار (485 کیلووات) و 667 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

بنتلی همچنین قول داده است که Batur دارای “پیشرفته ترین سیستم شاسی تا کنون” این شرکت است. فراتر از این بیانیه مبهم، این شرکت جزئیات بیشتری ارائه نمی دهد. با نگاهی دقیق به طراحی خودرو، به نظر می رسد یک پنل جداگانه در پایه شیشه عقب وجود دارد و این قطعه ممکن است یک اسپویلر فعال را پنهان کند.

بنتلی هر باتور را با دست می‌سازد و خریداران می‌توانند رنگ و رنگ کابین و نمای بیرونی را مشخص کنند. آنها می توانند از مواد پایدار مانند کامپوزیت های فیبر طبیعی و چرم کم CO2 انتخاب کنند. به علاوه، طلای 18 عیار چاپ سه بعدی نیز وجود دارد.

ساحل سنگ ریزه ای

تمام اخبار در مورد ساحل سنگریزه را ببینید

تیزر قبلی بنتلی برای Batur نمایی از جلوپنجره را نشان می داد. نشان Flying B برند را بر روی دماغه قرار می دهد. در زیر آن، یک جلوپنجره کرومی با طرح شبکه ای V شکل وجود دارد.

بنتلی Batur را به عنوان جانشین Bacalar با سقف باز معرفی می کند. این شرکت تنها 12 عدد از آنها را ساخت. تولید دست ساز و سطح بالای سفارشی سازی به این معناست که تولید هر خودرو به شش ماه زمان نیاز دارد. هزینه هر کدام 1.5 میلیون پوند (حدود 1.9 میلیون دلار با نرخ ارز در آن زمان) بود.

ظاهر Batur بر ظاهر خودروی برقی بنتلی که در سال 2025 به نمایش درخواهد آمد تأثیر خواهد گذاشت. رئیس شرکت آدریان هالمارک اشاره کرد که این مدل الکتریکی می تواند حداکثر 1400 اسب بخار (1044 کیلووات) تولید کند.

اگر کنجکاو هستید که خودروهای بیشتری در طول هفته خودروی مونتری امسال عرضه شوند، آخرین قسمت از جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:



منبع