تیزر Donkervoort F22 چراغ‌های عقب را نشان می‌دهد و در 10 دسامبر عرضه می‌شود.

تیزر جدید Donkervoort F22 در فیس بوک که قبلاً به عنوان مدلی که ارزش “وزن” را دارد، با عنوان زیر منتشر شد:

برای دیدن نور در 10 دسامبر بیایید، زمانی که Donkervoort F22 را برای اولین بار به جهان نشان خواهد داد. پس دیگر نیازی به وزنه زدن برای F22 نخواهید داشت.

این تیزر همچنین با یک لینک ثبت نام همراه بود تا بتوانید همراه با سایر نقاط جهان در رویداد راه اندازی شرکت کنید.

اطلاعات در مورد Donkervoort F22 در این مرحله کمیاب است، به جز چند بازی هوشمندانه در مورد کلمه “وزن”. با قضاوت بر اساس تیزر اولیه، می‌توانیم شاهد یک Donkervoort باشیم که نسبت به نسخه‌های قبلی خود سنگین‌تر است، اما قدرت بیشتری دارد.

همه اینها در حال حاضر حدس و گمان است زیرا هنوز چیزی تایید نشده است. در هر صورت، با عرضه قریب الوقوع F22 تا چند هفته دیگر، حقیقت این موضوع را خواهیم فهمید. مثل همیشه این فضا را تماشا کنید.



منبع

اگرچه این هنوز ماشین واقعی نیست. Donkervoort تنها در یک ویدیوی کوتاه در صفحه فیس بوک این شرکت، مدل را به نمایش گذاشته است و نام و تاریخ عرضه آن را تایید می کند، که در 10 دسامبر 2022 اتفاق می افتد. تصاویر تیزر همچنین با چراغ های عقب خودرو و نمایش سایه ای از قسمت عقب آن ارائه شده است. .

شایان ذکر است، D8 GTO خروجی به موتور 2.5 لیتری پنج توربوشارژ خطی آئودی مجهز است که اکنون 435 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت (570 نیوتن متر) گشتاور دارد.

Donkervoort به ساخت ابرخودروهای فوق سبک و دست ساز معروف است. اما پس از D8 GTO که بیش از یک دهه پیش معرفی شد، این خودروساز هلندی هیچ موردی را فاش نکرده است که ما را به سمت این سوق داده است – Donkervoort F22.

منشا نام F22 نیز در این مرحله یک راز است. می‌توان آن را از روی جت جنگنده رادارگریز معروف لاکهید مارتین F-22 رپتور نامگذاری کرد که از خط دیگری از تیزر قبلی پشتیبانی می‌کند که می‌گوید «هرگز آن را نخواهی دید».