تیزر Ferrari Purosangue آهنگ V12 خود را قبل از اولین حضور قریب الوقوع پخش می کند

فراتر از موتور، می دانیم که Purosangue دارای گیربکس دوکلاچه و تمام چرخ محرک است. روی سیستم تعلیق بادی سوار می شود.

برای بحث در مورد تیزر قبلی Purosangue، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:

یک تیزر جدید برای فراری Purosangue فرصتی برای شنیدن کراس اوور پرفورمنس مورد انتظار پس از سال ها انتظار فراهم می کند. رونمایی در 13 سپتامبر است که تا انتشار این داستان تنها چند روز دیگر باقی مانده است.

Purosangue دیر به بخش کراس اوورهای پرفورمنس می رسد. استون مارتین DBX، بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و رولزرویس کولینان در حال حاضر در بازار هستند و برای مشتریانی مشابه فراری رقابت می کنند.

فراری قبلا تایید کرده است که Purosangue از یک موتور V12 جدید استفاده می کند. ما چیز زیادی در مورد آسیاب نداریم. با قضاوت بر اساس ویدئوها، نیروگاه صدای قابل توجهی تولید می کند.

تیزرهای قبلی به ما نگاه خوبی به قسمت جلویی Purosangue می دهد. دارای یک فاسیا جلو با ورودی های بزرگ است. چراغ های روشنایی در یک شکاف در بینی قرار می گیرند. کاپوت به شدت حجاری شده و دارای عناصر منحنی است که به پایه ستون A منتهی می شود. این اولین فراری تولید انبوه با طرح پنج در است.

فراری با محدود کردن تولید به بیش از 20 درصد از کل تحویل سالانه این شرکت، Purosangue را منحصر به فرد نگه می دارد. این بدان معناست که از هر پنج خودروی این خودروساز تنها یک خودرو کراس اوور خواهد بود.

همراه با صدای موتور و نگاه‌های اجمالی سریع به طراحی خودرو، این پیام وجود دارد: “بدون مصالحه در نوآوری بی‌امان و به دنبال تعالی و زیبایی به دنیا آمد. میل به خالص ماندن و صادق بودن در قلب.”

تیزر پیشرفته فراری Purosangue

Urus آنقدر جا افتاده است که در حال حاضر نسخه به روز شده آن به بازار آمده است. Performante موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو را به 666 اسب بخار (497 کیلووات) افزایش می دهد که 16 اسب بخار (12 کیلووات) بهبود یافته است. گشتاور در 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) باقی می ماند. وزن 104 پوند (47 کیلوگرم) کاهش می یابد. شتاب تخمینی تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) 3.3 ثانیه است که 0.3 ثانیه سریعتر است.



منبع

فراری Purosangue را در سال 2018 معرفی کرد و قول ورود آن را قبل از پایان سال 2022 داد. در آن زمان، این شرکت گفت نسخه‌هایی با موتور احتراق داخلی و پیشرانه هیبریدی در دسترس خواهند بود. این شرکت چیز زیادی در مورد نوع کمکی الکتریکی نگفته است. ما فقط انتظار داریم که مدل مجهز به V12 را در زمان عرضه ببینیم.