جانشین آونتادور لامبورگینی در حالت نمایش شهر، 8500 دور در دقیقه، ردلاین


همه چیزهای خوب باید به پایان برسد و پس از نزدیک به 12 سال، آونتادور رسماً بازنشسته شد. می‌توانیم از دانستن اینکه پرچمدار بعدی لامبورگینی همچنان دارای دوازده سیلندر خواهد بود، راحت باشیم، همانطور که با نشان قرمز V12 در مرکز سرعت‌سنج این نمونه اولیه نشان داده شده است. جاسوسان ما از نزدیک با خودروی جدید Sant’Agata Bolognese آشنا شدند و توانستند برای اولین بار به داخل کابین این سوپراسپرت نگاهی بیندازند.

دیدن خط قرمزی که از 8500 دور در دقیقه شروع می‌شود، در عصر حاضر و زمانی که تقریباً هر خودروساز عمدتاً بر روی موتورهای بنزینی توربوشارژ کوچک متمرکز شده است، بسیار شاداب است. این خودروی آزمایشی 6683 کیلومتر (4153 مایل) را طی کرده است و با توجه به پیام هشدار در سمت چپ دسته ابزار دیجیتال به نظر می رسد که با اسپویلر فعال عقب مشکل داشته باشد.

بینندگان چشم عقابی متوجه کلمه “città” خواهند شد که به این معنی است که نمونه اولیه در حالت رانندگی “شهر” بوده است. موتور تنفس طبیعی با در نظر گرفتن اینکه دور سنج 1000 دور در دقیقه را نشان می‌داد و همچنین می‌توانیم «هیبریدی» را به عنوان پیشرانه انتخابی ببینیم، همچنان کار می‌کرد. در سمت راست نمایشگر راننده، یک نماد سبز رنگ با تصویر ابرخودرو و لوگوی EV وجود دارد که نشان می‌دهد جایگزین آونتادور حالت تمام الکتریکی خواهد داشت.

در مورد کنسول میانی، به نظر می‌رسد که میزبان دو نمایشگر مجزا است که پایین آن به وضوح کوچک‌تر است و با دکمه‌های میانبر احتمالاً از انواع حساس لمسی در کنار آن قرار دارد. اگر بخواهیم حدس بزنیم، نمایشگر کوچکتر برای تنظیمات آب و هوا است. خوشبختانه، صفحه نمایشی که به نظر می رسد در بالای داشبورد قرار دارد، در واقع متعلق به خودرو نیست، زیرا از لپ تاپی است که توسط تیم مهندسی برای اندازه گیری پارامترهای مختلف استفاده می شود.

وقتی از خودرو بیرون می‌روید، به نظر می‌رسد که نمای جلویی خشمگینی دارد که همه لامبورگینی‌ها باید داشته باشند. این چراغ های جلوی کوچک طراحی تیز دارند و با یک نوار نور جداگانه که در پایین سپر نصب شده است تکمیل می شوند. استتار ممکن است ما را فریب دهد زیرا هنوز هم می تواند یک چراغ جلو یک تکه باشد.

نمای جانبی تأیید می کند که شکل گوه زنده و سالم است در حالی که ورودی های هوای غول پیکر V12 نصب شده در وسط را خنک می کند. در مورد آن، به نظر می رسد که محفظه موتور دارای یک پوشش تقسیم شده است. موتیف آشنای شش ضلعی در شکل اگزوزهای عظیم دوگانه مشهود است. این چراغ‌ها با چراغ‌های عقب مبدل هوشمندانه با برچسب‌هایی که طراحی چراغ‌های عقب آونتادور را تقلید می‌کنند، احاطه شده‌اند.

انتظار تقریباً به پایان رسیده است زیرا لامبورگینی قبلاً اعلام کرده است که این ابرخودرو را در اواخر مارس 2023 رونمایی خواهد کرد.



منبع