جانشین فراری لافراری در سال 2024 وارد می شود اسناد فاش شده پیشنهاد می کند

طبق اطلاعات موجود، فراری قصد دارد تنها 599 نسخه از این هایپرکار را به صورت استاندارد مونتاژ کند که در داخل به پروژه F250 معروف است. نسخه XX به 30 دستگاه محدود خواهد شد و مدل روباز نیز 199 دستگاه دیگر به مجموع 828 نمونه از دستگاه اضافه خواهد کرد.

نسخه فرانسوی Motor1.com یک کپی از سندی که برای اولین بار در پارری خودکار انجمنی که نشان می دهد جانشین LaFerrari در سال 2024 معرفی خواهد شد. به طور دقیق تر، دقیقاً در دو سال آینده – در اکتبر 2024، با نسخه هاردکور XX که ظاهراً در جولای 2026 عرضه می شود. حدود سه سال پس از عرضه اولیه آن، یک نسخه تبدیل پذیر همچنین قرار است اتفاق بیفتد

متأسفانه، در این مرحله، ما نمی‌توانیم صحت سند فاش شده را تأیید کنیم، به این معنی که تمام این اطلاعات باید با احتیاط گرفته شود. در حال حاضر هیچ چیز رسمی از سوی خودروساز مستقر در مارانلو منتشر نشده است، به جز اعلامیه ای که در ژوئیه امسال منتشر شد، زمانی که فراری اعلام کرد یک هایپرکار جدید برای جاده های عمومی بین سال های 2023 تا 2026 عرضه می شود، اما این خیلی مبهم است. نقشه راه محصول جدید این مارک همچنین شامل اولین مدل تمام الکتریکی تولیدی فراری است که اواخر این دهه عرضه می شود.

فراری با Purosangue، نقشه راه محصول جدید خود را در بازه زمانی 2023-2026 آغاز کرد. این ابر SUV تازه شروع کار است زیرا برند پرنسینگ هورس قصد دارد تا سال 2026 از 14 وسیله نقلیه دیگر رونمایی کند و انتظار می رود یکی از این خودروهای جدید یک هایپرکار جدید جاده ای باشد. به نظر می رسد اگر بخواهیم گزارش جدیدی را بر اساس یک سند داخلی فاش شده باور کنیم، ممکن است زودتر از حد انتظار برسد.

در نهایت اگر اطلاعات موجود در سند دقیق باشد، باید از فوریه سال آینده شاهد نمونه‌های اولیه‌ای باشیم که بیت‌های تولید بیشتری می‌پوشند. ظاهراً اولین قاطرها از ژوئیه امسال در حال آزمایش هستند، به این معنی که وسایل نقلیه آزمایشی مبتنی بر لافراری که ما در ژانویه 2022 و اکتبر 2021 جاسوسی کردیم به احتمال زیاد به هایپرکار جدید مرتبط نیستند.



منبع