جایگاه خود را در Cavallino Classic از دست ندهید


جایگاه خود را در سی و دومین نسخه Palm Beach Cavallino Classic که از 26 تا 29 ژانویه 2023 برگزار می‌شود، ایمن کنید. چهار روز را در آفتابی فلوریدا تجربه کنید تا اشتیاق به اسب دواننده را به اشتراک بگذارید: Track Day، Tour d’Eleganza، Party Under ستاره‌ها، Concorso d’Eleganza، شام جشن، و یکشنبه کلاسیک و ورزشی از لحظات کلیدی Cavallino Classic هستند.

کاوالینو کلاسیک با 150 ماشین که چمن‌های زیبای The Breakers را تزیین کرده‌اند، بزرگ‌ترین محل برگزاری مسابقات فراری در جهان و یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در فصل زمستان است. در میان این خودروها، کلاس اصلی به نمادین ترین مسابقه جهان اختصاص خواهد یافت: 24 ساعت لمانز با 24 فراری با دقت انتخاب شده که زمانی در پیست تاریخی مسابقه می دادند.

32th Palm Beach Cavallino Classic Preview
32th Palm Beach Cavallino Classic Preview

از سال 1923، 24 ساعت لمانز با الهام بخشیدن به برتری خودرو در سراسر جهان، جایگاهی نمادین به دست آورده است. بنای یادبود موتوراسپرت جهان، جواهری در تاج سه گانه معروف، سال به سال میراثی ساخته است.

پیر فیلون، رئیس باشگاه خودروی کوئست گفت: فراری یکی از نمادین‌ترین خودروسازان جهان است و بازگشت آن به لمانز برای صدمین سالگرد 24 ساعت فرصتی برای جشن گرفتن است. ” Palm Beach Cavallino Classic به طور گسترده ای به عنوان یک رویداد برتر فراری شناخته می شود و ما مفتخریم که بخشی از کنکور باشیم. از لوئیجی اورلاندینی و سازمان کلاسیک کاوالینو برای آموزش کانون توجه در 24 ساعت از Le Mans Centenary تشکر فراوان داریم.”

لوئیجی، رئیس و مدیرعامل کاوالینو و کانوسا گفت: فراری برای چندین دهه یک قهرمان اصلی در لمانز بوده است و ما احساس کردیم که باید این نقطه عطف باورنکردنی را با ترکیبی عالی از فراری‌ها جشن بگیریم که تاریخ مشهورترین مسابقه جهان را ساخت. اورلاندینی. در سال 2022، ما هفتاد و پنجمین سالگرد فراری را با ترکیب ویژه ای از خودروها جشن گرفتیم که هر سال تاریخ این مارک را نشان می داد، اکنون می خواهیم به نماد دیگری از مسابقات اتومبیل رانی ادای احترام کنیم: 24 ساعت لمان.

32th Palm Beach Cavallino Classic Preview

کاوالینو کلاسیک چند سالگرد مهم دیگر را نیز جشن خواهد گرفت: 70 سال از 250 میلی متر، 340 میلی متر، 625 TF و 735 Sport. 60 سال از 330 America، 330 LMB و 250 P نیز برای شناسایی ویژه قرار دارند.

بلیط خود را از اینجا دریافت کنید و تمام گزینه های موجود را برای تطبیق تجربه خود با ما کشف کنید. با خرید بلیط، شما همچنین از ابتکارات خیریه ما برای کمک به جوانان برای استفاده از فرصت های زندگی خود حمایت خواهید کرد!

برای اطلاعات بیشتر می توانید بروشور را از اینجا دانلود کنید. امیدوارم شما را در پالم بیچ ببینم!



منبع