جایگزینی لامبورگینی آونتادور از قبل توسط تیونر بر اساس تصاویر جاسوسی تصور شده است


خب این جالبه معمولاً رندرها از افرادی می‌آیند که وقت آزاد زیادی در دست دارند یا پس از سفارش مجله. در اینجا وضعیت متفاوت است زیرا یک تیونر همه چیز را در دست گرفت تا به طور غیررسمی جایگزین لامبورگینی آونتادور را پیش‌نمایش کند. عکس های جاسوسی اخیر از نمونه های اولیه استتار شده به عنوان مبنایی برای تمرین طراحی دیجیتال مجاور ارائه شده توسط DMC بوده است.

کاملاً واضح است که کیت بدنه خیالی از Sián FKP 37 استفاده می کند و در عین حال تا آنجا که ممکن است به جزئیاتی که در خودروهای آزمایشی در اوایل سال جاری دیده بودیم صادق است. با این حال، با توجه به اینکه نمونه های اولیه به شدت پنهان شده اند، ما مطمئن هستیم که رندر کاملاً دقیق نیست. با این وجود، این ایده به ما می‌دهد که چگونه ابرخودروی V12 برای جایگزینی مدلی که برای اولین بار حدود 11 سال پیش دیدیم، تکامل می‌یابد، اما هنوز هم تا به امروز تماشایی به نظر می‌رسد.

با تایید داشتن یک موتور V12 جدید با کمک الکتریکی، این گاو نر پرچمدار سال آینده رونمایی خواهد شد. در حالی که Sián FKP 37 از فناوری ابرخازن استفاده می کرد، جانشین آونتادور به یک پیشرانه هیبریدی پلاگین تکیه خواهد کرد که احتمالاً با جریمه وزنی همراه خواهد بود. چرا Sant’Agata Bolognese دارد این جاده را طی می کند؟ زیرا حتی لامبورگینی نیز باید مقررات سختگیرانه تری را در زمینه آلایندگی رعایت کند.

پوشش نقره‌ای این است که یک V12 کاملاً جدید همچنان باید از نوع تنفس طبیعی باشد نه اینکه مسیر توربوشارژ را طی کند. مدیر عامل شرکت استفان وینکلمن گفته است که جایگزین آونتادور از نظر مکانیکی با Sián FKP 37 مرتبط نخواهد بود و افزود که این یک خودرو کاملاً جدید خواهد بود. او در ادامه تایید کرد که این خودرو دارای فرمان تمام چرخ و همچنین AWD، هوای فعال و فیبر کربن فراوان برای کنترل وزن خواهد بود.

ماشین V12 جدید لحن را برای نیات برقی لامبورگینی تنظیم می کند زیرا هر مدل جدیدی که از سال 2023 عرضه می شود، هیبریدی خواهد بود. جایگزین هوراکان قبلاً تأیید شده است که از تنظیمات PHEV با موتور احتراقی با بیش از شش سیلندر استفاده می کند. Urus همچنین تا سال 2024 پیش از اولین خودروی برقی این شرکت که قرار است در سال 2028 به عنوان یک کراس اوور وارد بازار شود، خیابان برقی شده را تسخیر خواهد کرد.



منبع