جدیدترینهای «هفته 23 سری آ»:

به گزارش طرفداری، جواب روشن است، فوتبال امروز تاکتیکی تر از دیروز شده است و مهره های غریزی کمتر در فوتبال ما حضور پیدا می کنند، دیگر در این فوتبال گلزنی مثل فرشاد پیوس و پاسوری مثل محسن عاشوری پیدا نمی کنیم. بن تن بسیار ارزان تر از گزینه های دیگر است. ساعت بن تن کودکانه را می توانید به عنوان یک هدیه میلاد خریداری نمایید. وی افزود: امروز توجه به روستاها و رفع مشکلات آنها یکی از اولویت های فعالیت های محرومیت زدایی است که در سپاه دلیجان با کمک بسیجیان و مشارکت مردم خود روستا پروژه های شاخصی را در سال ۹۹ در نظر گرفته ایم.

در این میان، مسئولان استانی نیز به منظور نظارت بر عملیات امداد از شیراز راهی محل حادثه شدند و تا پایان این عملیات، در محل حضور داشتند. فیگور بن تن یک اسباب بازی خاص و منحصر به فردِ ساخته شده از روی شخصیت بن تن است. ساعت بن تن ریبوت یک محصول جدید است که با قابلیت های مختلفی ارائه شده است. ساعت بن تن اصل در جعبه ای بسیار شیک ارائه و به فروش می رسد. ساعت بن تن نیروی بیگانگان واقعی در سه سبک وارد بازار شد. سرهنگ محمد امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در این زمینه گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه ناحیه سمنان، مزرعه کشت شاهدانه به نیت برداشت ماده مخدر گراس در منطقه آهوان سمنان شناسایی و معدوم شد.

تنظیم و خرید لوازم بازی های مختص برای خیلی از خانواده ها مسائلی هست که پیش رو دارند. ساعت بن تن جادویی یکی دیگر از انواع مدل های موجود این اسباب بازی است. وی اظهار داشت: طبق هماهنگی ها ۵۰ درصد هزینه ساخت این واحد آموزشی از سوی خیر، ۲۵ درصد آن توسط سازمان نوسازی مدارس و ۲۵ درصد دیگر نیز از طریق دهیاری روستای طالب آباد تامین خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین طی سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه، ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سبزوار توزیع شده بود. اخبار استانها – سرهنگ علی نیک یاد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی، تعداد 2400 بسته لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین، پایگاهها و حوزههای مقاومت بسیج توسط بسیج سازندگی ناحیه نیشابور تهیه و در بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاهای بخشهای میانجلگه، سرولایت و همچنین شهرستان زبرخان توسط توزیع میگردد. پیکر این شهید گرانقدر امروز چهارشنبه ۱۶ مهرماه، ساعت ۱۰ صبح از سپاه ناحیه شهرستان لنگرود به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد شهید «محمدجواد عشوری» متولد سال ۴۵ در منطقه عملیاتی فکه و بر اثر تیر مستقیم دشمن به پهلوی چپ و قطع نخاع از ناحیه کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سیدموسی حسیننژاد صبح امروز در جمع رؤسای ادارات و نهادهای سوادکوه که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس تابلویی زیبایی از حماسه، رشادت، جوانمردی و بصیرت است که توسط رزمندگان این مرز و بوم خلق شد و امروز ما میراثدار این گنجینه هستیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، دفاع مقدس را حماسه درخشان در تاریخ انقلاب خواند و افزود: رؤسای ادارات اگر امروز بر کرسی ریاست اداره تکیه زدند، میدانند که هزینه این صندلی و آن امنیت را چه کسانی پرداخت کردند. هر چه محیط اطراف ما تاریک تر باشد، این چراغ سبز روشن تر است.

هنگامی که افراد قصد خرید لباس بن تن اصل را داشته باشند مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنند، محصولات ست کامل لباس بن تن می باشد. برای خرید لباس بن تن می توانید از روش خرید آنلاین لباس بن تن استفاده نمایید. امروزه پخش و تولید انواع لباس های کارتونی از جمله لباس بن تن در کشور رونق زیادی پیدا کرده است، زیرا بسیاری از کودکان با توجه به علاقه ای که به این شخصیت ها دارند تمایل دارند مانند آنها لباس پوشیده و حتی رفتاری مانند آن ها داشته باشند. فروش لباس پسرانه بن تن با تعرفه ای ثابت و ارزان آغاز شده است. البته مواردی در گارانتی ساعت بیگ بن تن گنجانده شده است که در این صورت فقط چگونه یک ساعت بن تن بسازیم که خریداری کرده اید مشمول این گارانتی می شود. این نسخه از بازی در اصل روایت کننده همان داستان هایی است که به صورت انیمیشن در آمده است . اسباب بازی ربات بن تن تبدیل شونده آیتم 54230 از پلاستیک درجه یک محیط زیستی ساخته شده و فاقد هرگونه مواد مضر است که این موضوع نزد والدین بسیار حائز اهمیت بوده است. بیشتر متقاضیان ساعت های بن تن سوال دارند که ساعت بن تن کجا گیر میاد؟

از سه سالگی به بعد کودکان با دیدن انیمیشن ها به شخصیت های آن علاقه پیدا می کنند و داشتن این اسباب بازی برایشان لذت بخش تر است. اخبار ورزشی -به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته هجدهم سری A ایتالیا (هفته ماقبل آخر این رقابتها در نیمه نخست فصل ۲۲-۲۰۲۱) شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سنسیرو، تیمهای فوتبال میلان و ناپولی برابر یکدیگر صفآرایی کردند که این بازی با پیروزی یک بر صفر ناپولی خاتمه یافت.تنها گل این بازی را الیف الماس در دقیقه ۵ مسابقه برای ناپولی به ثمر رساند. با حضور جانشین سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ، فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سالن چند منظوره ٩ دی سردار شهید اسدالهی در روستای کوئیک عزیز بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب به بهره برداری رسید. اسدالله اکبری عضو شورای اسلامی شهر آرباطان نیز، با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف در بخش های مختلف بر لزوم رسیدگی به وضعیت سد آرباطان ، روشنایی آرامستان و جابجایی تیرهای برق کوچه ها، احداث سالن ورزشی ، ساماندهی آبرسانی و تعویض شبکه آب ، سم پاشی اراضی کشاورزی، اصلاح راه های ارتباطی و تابلوهای شهر تاکید کرد.

در زیر ساعت با حروف طلا و به زبان لاتین نوشته ای وجود دارد که معنای آن این است: خدایا، ملکه الیزابت را سالم حفظ کن. علاوه بر چراغ ها و عقربه های ساعت، یکی دیگر از ویژگی های عکس از ساعت بن تن این است که انیمیشن روی این ساعت را به صورت اسلاید نمایش می دهد تا کودک بتواند صدای انیمیشن را بشنود. وی گفت: ۳۰ سری جهیزیه دیگر نیز در همین چارچوب تدارک شده که کار اهدا آنها به نیازمندان گنابادی هماینک در دست اقدام قرار دارد. وی افزود: امروز نرخ دلار با افت و قیمت انس جهانی با افزایش اندکی مواجه شد که این دو عامل در نهایت منجر به کاهش جزئی قیمتها در بازار طلا و سکه شد. در زمان خرید این ساعت توصیه می کنیم تمام ویژگی های آن از جمله ظاهر، کیفیت و قیمت را مورد بررسی قرار دهید تا پس از خرید از جنس آن ناراضی نباشید. ساعت واقعی بن تن دارای چهار هیولا از موجودات کارتون بن تن است و این ویژگی ساعت را مانند ساعت واقعی بن تن می کند. پس چنانچه قصد دارید ساعتی با ویژگی های خارق العاده ی پخش نور به صورت پروژکتوری و حیرت انگیز برای کودک خود که علاقه مند به شخصیت های کارتونی است تهیه کنید، ما برای شما ساعت بن تن جدید را توصیه می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل دفتر فرمانده سپاه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشانترین صحنههای نقشآفرینی ملت ایران است که هنوز ناگفتههای زیادی برای گفتن دارد. آیا ساعت اصل بن تن واقعی در ایران واقعا وجود دارد؟ سبک، سبک و طراحی ساعت کامل بن تن بسیار متفاوت است. به طور خلاصه، عبارت صحیح آن 10 است نه ده. ساعت بن تن اسباب بازی را می توانید برای دوستان خود تهیه کرده و آن را به آنها هدیه دهید. هرچند بررسی عمیق این داستان به بحثی مفصل و دقیقی نیاز دارد.نکته این است که این روزها اغلب کودکان، به دنبال داشتن ساعت بن تن هستند. همچنین در این درگیری دو نفر از ضاربین به هلاکت رسیدند. در این حادثه ۳ نفر از پاسداران به شهادت رسیده و یک نفر مجروح شده و هویت ضاربین در دست پیگیری است. بنا بر این گزارش در این حادثه ۳ نفر از پاسداران به فیض شهادت نائل آمدند و یک نفر نیز مجروح شد که هویت ضاربین در دست پیگیری است. جنس ظریف این ساعت از جنس ژل است که به هیچ وجه به دست کودک شما آسیب نمی رساند.

وی افزود: لازم است مکانیابی ناحیه صنعتی بخش شاهرود شهرستان خلخال طی ۱۰ روز آتی انجام گردد. وی ادامه داد: پیش از این نیز مطالعات ۲ خوشه گز و فرش در استان تکمیل و وارد مرحله اجرایی شد که تجربه موفقی از ایجاد خوشه صنعتی در استان به همراه داشته است. حمیدرضا فلاح روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پتانسیلهای موجود در استان در هر سه حوزه خاتم در روستای شیخ شبان، تولید ماهی سردآبی در شهرستان اردل و نساجی در شهرکهای صنعتی استان بر مبنای مطالعات سه ساله، امکان ایجاد خوشههای صنعتی این سه رشته در استان فراهم میشود. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خلخال اظهار کرد: با موافقت معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور، «ناحیه صنعتی» در بخش شاهرود خلخال ایجاد میشود که اکنون در مرحله صدور مجوز است. شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتوری با حرکت از سپاه ناحیه شهرستانها به سمت میدان شهر، یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

«محمدجواد عشوری» از شهرستان لنگرود استان گیلان به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «محمدجواد عشوری»، جانباز ۷۰ درصد پس از تحمل سالها رنج ناشی از جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.پیکر این شهید گرانقدر امروز چهارشنبه ۱۶ مهرماه، ساعت ۱۰ صبح از سپاه ناحیه شهرستان لنگرود به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدشهید «محمدجواد عشوری» متولد سال ۴۵ در منطقه عملیاتی فکه و بر اثر تیر مستقیم دشمن به پهلوی چپ و قطع نخاع از ناحیه کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی کانون فرهنگی شهدای دامغان، از تحقق ۱۴ میلیارد تومان اعتبار با هدف لایروبی و تعمیرات سد خاکی شهید شاهچراغی با هدف ارتقای عملکرد آب دهی خبر داد و بیان کرد: در کنار این پروژه مهم تفریحی و تأمین آب در سطح شهرستان، احداث بزرگراه بندر امیرآباد به جنوب کشور به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده شد که امیدواریم این موضوع محقق ساعت بن تن در کدام کشور است و عملیاتی شود. به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی نباتی بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای دلیجان اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در دومین روز از هفته با برکت دفاع مقدس شاهد بهره برداری از چند پروژه محرومیت زدایی در بخش های روستایی دلیجان بودیم.