جدیدترین لامبورگینی NFT یک سفر جاده ای با سوپراسپرت در فضا است


لامبورگینی با سرمایه گذاری خود در دنیای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) پیش می رود. این برنامه که “The Epic Road Trip” نام دارد به مدت هشت ماه اجرا می شود و با همکاری NFT PRO و INVNT.ATOM طراحی شده است. در حالی که جمع آوری NFT در حال حاضر به خودی خود یک فعالیت سودآور است، جمع آوری انواع خاصی مستلزم گشت و گذار ویژه در اعماق مرکز خودروساز در ایتالیا است.

برنامه جدید NFT لامبورگینی یک سفر مجازی را آغاز می کند که از ماه شروع می شود، از فضای بیرونی عبور می کند و در مکان های نمادین در سراسر جهان ادامه می یابد. البته سوپراسپرت های لامبورگینی موضوع اصلی سفر جاده ای هستند که توسط NFT هایی که هر ماه به مدت هشت ماه تا 23 مارس 2023 جمع آوری می شوند، نمایش داده می شوند.

برای جزئیات بیشتر، چهار NFT برای چهار روز متوالی در هر ماه حذف خواهند شد – هر کدام برای خرید در عرض 24 ساعت در دسترس هستند. سه نسخه اول NFT با قیمت معمولی هر کدام 196.30 دلار هستند، در حالی که چهارمین NFT نسخه محدود انحصاری با قیمت 1963 دلار به فروش می رسد. فقط 63 مورد از این دومی هر ماه ضرب می شود.

در پایان کمپین، فقط کسانی که تمام NFT های ماهانه صادر شده را به دست آورده باشند – یا سه NFT معمولی یا سه نسخه معمولی به علاوه نسخه محدود – NFT ویژه دریافت خواهند کرد.

کسانی که دو مجموعه کامل ماهانه را خریداری کنند، با یک اثر هنری دیجیتالی توسط میتجا بورکرت، رئیس بخش طراحی لامبورگینی، که برای کمپین «سفر جاده‌ای حماسی» تهیه شده است، همراه با جوایز انحصاری شگفت‌انگیز دیگر پاداش دریافت خواهند کرد.

در همین حال، کسانی که چهار ماه اول خرید را به پایان رسانده اند، این فرصت را خواهند داشت که در یک تور ویژه از مقر لامبورگینی در سنت آگاتا بولونیزه شرکت کنند.

“از سال 1963، سال تاسیس خود، Automobili Lamborghini همیشه از جلو رهبری می کند و این را با خودروهای فوق العاده اسپرت خود نشان می دهد که همچنان قهرمان رویاهای کودکان و بزرگسالان در سراسر جهان هستند. ورود به دنیای مجازی مجموعه مدرن. کریستین ماسترو، مدیر بازاریابی Automobili Lamborghini گفت: با NFT ها ترجمه و تکامل طبیعی این رویا است.

اولین سری از چهار NFT در 8 آگوست 2022 در وب سایت NFT لامبورگینی منتشر خواهد شد.



منبع