جدید BMW i5 Spy Photos Catch Door آشکار شد، سطح تریم M60 تایید شد

آخرین باری که نمونه اولیه i5 را دیدیم در ماه می 2022 بود و تصور می‌شد در سال 2023 معرفی شود. این هنوز ممکن است، اما اگر آن را قبل از انتشار امسال ببینیم، تعجب نکنید.



منبع عکس جاسوسی نمای عقب BMW i5

این باید مدل برتر در خانواده i5 الکتریکی باشد، اما این برای قدرت چه معنایی دارد؟ این هنوز ناشناخته است، اگرچه منابع جاسوسی ما احساس می کنند که کمی پایین تر از iX M60 خواهد بود. تئوری در اینجا این است که ب‌ام‌و می‌خواهد iX گران‌تر دارای امتیاز بیشتری باشد و با قدرت 610 اسب بخار (455 کیلووات) مطمئناً چیزهای زیادی برای لاف زدن وجود دارد. اگر این تئوری درست باشد، انتظار داشته باشید که i5 M60 قدرتی بین 590 تا 600 اسب بخار ارائه دهد.

در یک نگاه، می توان فکر کرد که استتار در واقع سنگین تر از قبل است. اولین Bimmerی که می‌بینیم از جلو به پشت با روکش نقره‌ای پوشیده شده است، اما این یک برزنت سنگین نیست. بخش اطراف درب سمت راننده به صورت رول شده است و به ما نگاه خوبی به جزئیات در کناره می دهد. شیب مشخصی به سمت خط پایین بدنه وجود دارد، اما آینه های جانبی و ستون ها بسیار شبیه سری 5 فعلی هستند. با زوم کردن روی شیشه جلو، می‌توانیم ببینیم که این یک i5 40 است، بنابراین می‌توانیم به دنبال یک تریم با مشخصات پایین‌تر باشیم.

از آخرین باری که نمونه های اولیه سری 5 تمام الکتریکی BMW را دیدیم، یک دقیقه می گذرد. قطعاً به افشاگری نزدیک می‌شویم، زیرا یکی از خودروها به جای پوشش استتار، روکش خودرو پوشیده است. علاوه بر این، کاغذهای حمل و نقل چسبانده شده به شیشه جلو به وضوح مدل و سطح تریم هر خودرو را مشخص می کند.

دومین نمونه اولیه i5، پوشش آشنای کامویی را می پوشد که قبلاً دیده بودیم. با در آغوش گرفتن بدنه، می‌توانیم به وضوح نمای جلوپنجره را که توسط چراغ‌های جلوی کوچک‌تر احاطه شده است، ببینیم. هیچ طراحی اسپلیت لایت در اینجا وجود ندارد و تا آنجا که می توانیم بگوییم، آنها چشم های مخصوص تولید هستند. ما همچنین می توانیم جلوپنجره جامد را ببینیم، و اگر نگاه کنید واقعا نزدیک، می توانید طرح کلی یک نشان M را ببینید. اگر این برای متقاعد کردن شما کافی نیست، این یک i5 M60 است، برچسب شیشه جلو را بررسی کنید. یک i5 M60 نام چاپ شده و به وضوح از طریق شیشه قابل مشاهده است.