جزئیات تیزر مازراتی گرن کابریو کابریو ایتالیایی که در سال 2023 وارد بازار می شود

هر دو مدل دارای گلگیرهایی هستند که بالاتر از بقیه کاپوت قرار می گیرند. در نیمرخ، آنها به هر دو خودرو مجسمه های مواج می دهند که در امتداد خط کمربند قرار می گیرند و سپس دوباره در پشت به سمت بالا قوس می شوند.

اولین تصاویر رسمی، نگاه خوبی به مازراتی گرن کابریو در آینده ارائه می دهد. توسعه دراپ تاپ جدید اکنون در خیابان های مودنا ایتالیا در حال انجام است. این خودروی اسپورت سال آینده عرضه می شود.

به دلیل دراپ تاپ، GranCabrio استایل عقب متفاوتی نسبت به کوپه دارد. عرشه مسطح تر است تا جایی برای قرار دادن سقف باز شود.

این خودرو دارای یک جفت لوله اگزوز صیقلی است که از هر طرف سپر عقب خارج می شود. مانند GranTurismo، انتظار می رود که GranCabrio نیز از پیشرانه 3.0 لیتری V6 Nettuno توئین توربوشارژ مازراتی استفاده کند. این موتور در مدل مودنا 489 اسب بخار قدرت (365 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور و در گرید Trofeo 550 اسب بخار (410 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. سیستم چهار چرخ متحرک قدرت را به محور عقب در اولویت قرار می دهد.

مازراتی قبلا تایید کرده است که یک نسخه الکتریکی از GranCabrio در راه است و همچنین در سال 2023 عرضه خواهد شد. با فرض اینکه این خودرو از پیشرانه مشترک با GranTurismo Folgore EV استفاده می کند، سه موتور الکتریکی در مجموع 751 اسب بخار (560 کیلووات) و 995 پوند قدرت تولید خواهند کرد. – فوت (1350 نیوتن متر). برای کوپه، این پیشرانه خودرو را در 2.7 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت 198 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) می رساند. این بسته باتری 92.5 کیلووات ساعتی دارد و 83 کیلووات ساعت آن قابل استفاده است.

8 عکس ها

مازراتی گرن کابریو 2023

تا سال 2030، مازراتی قصد دارد طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی خود را تولید کند.



منبع GranCabrio نسخه قابل تبدیل GranTurismo است که اخیراً راه اندازی شده است. این دو مدل شباهت های ظاهری قابل توجهی دارند. در جلو، جلوپنجره‌ای بیضی شکل با نماد سه‌گانه این برند در مرکز وجود دارد. دراپ تاپ دارای دهانه‌های ذوزنقه‌ای شکل به صورت افقی در فاسیا است، در حالی که این عناصر در کوپه عمودی هستند.