جنرال موتورز با موتورهای احتراق داخلی در بحبوحه گسترش خودروهای برقی همراه خواهد بود

جنرال موتورز یکی از خودروسازانی است که بلندپروازانه ترین استراتژی های EV را دارد. سازنده می خواهد تا اواسط دهه تسلا را در بازی خود شکست دهد، اما ظاهراً این بدان معنا نیست که جنرال موتورز موتور احتراق داخلی را کنار بگذارد. در واقع، یکی از مدیران شرکت در حال حاضر تأیید کرده است که ICE اینجاست تا سال‌های آینده بماند و جنرال موتورز همچنان به خدمات آن تکیه خواهد کرد.



منبع

در فوریه امسال، مری بارا، مدیرعامل این خودروساز اعلام کرد که جنرال موتورز قصد دارد تا سال 2023 حدود 400000 خودروی الکتریکی در آمریکای شمالی و تا سال 2025 تا یک میلیون خودروی برقی در منطقه تحویل دهد. پیش‌بینی شد، و در طی تماس سه ماهه سوم 2022 در 25 اکتبر، بارا جدول زمانی را برای اولین هدف به نیمه اول سال 2024 تغییر داد – یا شش ماه دیرتر از برنامه‌ریزی اولیه.

رویس گفت: «عصر یخ به پایان نرسیده است فاکس بیزینس. ما نمی‌خواهیم بخش‌های موتور احتراق داخلی خود را رها کنیم. ما با GMC و شورلت رهبری کامیون‌ها را داریم. ما آن را در کامیون‌های سایز متوسط، کامیون‌های سایز کامل و سپس فراتر از آن داریم.»

شورولت سیلورادو HD 2024

29 عکس ها

اگر در چند سال گذشته صنعت خودرو را با دقت بیشتری دنبال کرده باشید، از اظهارات رویس تعجب نخواهید کرد. خودروسازان بیشتر و بیشتری در حال تقویت سبدهای خود با سوخت احتراقی هستند تا به کسب درآمد ادامه دهند و شروع به سرمایه گذاری در خودروهای الکتریکی کنند. در مورد جنرال موتورز، این شرکت می‌خواهد تا اواسط دهه حدود 35 میلیارد دلار برای فناوری‌های الکتریکی و خودران سرمایه‌گذاری کند.

مارک رویس، رئیس جنرال موتورز اخیراً با او مصاحبه کرده است فاکس بیزینس قبل از ارائه روز سرمایه گذار این شرکت در نیویورک. او به همکاران ما گفت که جنرال موتورز آماده ترک بخش‌های رایج سنتی نیست، جایی که مدل‌های با قدرت احتراق هنوز با اختلاف زیادی بر فروش غالب هستند.