جنرال موتورز توقف فروش برای Chevy Silverado و GMC Sierra را بر روی پشت بام هایی که ممکن است باز شوند، صادر می کند


خبر بد، طرفداران جنرال موتورز. تعدادی از کامیون‌های شورولت سیلورادو و جی‌ام‌سی سیرا مدل سال 2024 ممکن است در سقف سمت سرنشین دچار شکاف فلزی شوند که منجر به توقف فروش از سوی شرکت شود.

یک سند رسمی منتشر شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) بیان می کند که تقریباً 3067 وسیله نقلیه به عنوان بخشی از یک اقدام میدانی که کامیون های نیم تنی و همچنین 2500 و 3500 مدل را پوشش می دهد، بازرسی می شوند. در پیامی از جنرال موتورز به نمایندگی‌ها در تاریخ 20 نوامبر آمده است که خودروهای درگیر در عملیات میدانی در ماه اکتبر در حالت توقف تحویل قرار گرفتند. علت دقیق شکاف ذکر نشده است، اما آسیب در قسمت سرنشین در محل اتصال پانل سقف در زیر قالب رخ می دهد.

کرک سقف شورولت سیلورادو

اگر ترک پیدا شد، سند به فروشندگان توصیه می کند که آن را جوش دهند. بدیهی است که این کار شامل حذف چند چیز از داخل کابین است، مانند کیسه هوای ریلی سقفی در سمت سرنشین. به تکنسین ها گفته می شود که مواد ضد خوردگی و درزگیر را به قسمت زیرین جوش اضافه کنند، سپس سقف بیرونی را دوباره رنگ آمیزی کنند.

دقیقاً مشخص نیست که چه مدت طول می کشد تا همه کامیون های آسیب دیده اصلاح شوند و در نتیجه توقف فروش لغو شود. گام اولیه در اکتبر آغاز شد، اما در بیانیه ای به موتور 1، سخنگوی جنرال موتورز تایید کرد که توقف فروش همچنان برقرار است:

ما می‌توانیم تأیید کنیم که تعداد کمی از وانت‌های شورولت سیلورادو و جی‌ام‌سی سیرا ممکن است با نقص پانل سقفی ساخته شده باشند. با شناسایی و تعمیر خودروهای آسیب‌دیده، یک توقف فروش برقرار است.

در حال حاضر هیچ فراخوان رسمی برای سیلورادو یا سیرا 2024 حداقل در تریم نیم تنی وجود ندارد. تعداد کمی از 2500 و 3500 کامیون (در مجموع 3893) به دلیل مشکلات احتمالی در محور چرخ دنده فرمان در حال فراخوان هستند.



منبع