جنسیس ما را با سوپراسپرت جدیدی که نمی توانید بخرید اذیت می کند


جنسیس نیز مانند کادیلاک با کانسپت‌های زیبای خود از طعنه زدن ما با خودروهای هیجان‌انگیزی که قصد فروش آن را ندارد لذت می‌برد. جدیدترین خودرو نامی بسیار طولانی دارد و چهارمین وسیله نقلیه ای است که توسط برند لوکس هیوندای به طور خاص برای بازی مسابقه ای Gran Turismo توسعه یافته است. سلام برسانید (نفس عمیقی می کشد) Genesis X Gran Racer Vision Gran Turismo Concept.

جدیدترین کانسپت که در نمایشگاه خودروی بوسان 2024 در کره جنوبی رونمایی شد، در اصل نسخه هاردکور جنسیس X Gran Berlinetta مفهومی اواخر سال گذشته است. استایل تهاجمی تری دارد با پکیج هوازی قوی که توسط بال عقب فیبر کربن قدرتمند برجسته شده است. دریچه های گلگیر و باله مرکزی عقب آن را از نسخه جاده محور متمایز می کند، همانطور که برف پاک کن مونو شیشه جلو را به دو نیم می کند.

کانسپت جدید قدرت بیشتری دارد زیرا جنسیس پیشرانه هیبریدی را ارتقا داده است. موتور وسط جلو مجهز به سوپرشارژر برقی V-6 با قدرت 870 اسب بخار و 790 پوند فوت است. این موتور تا 10000 دور در دقیقه می چرخد ​​و با موتور الکتریکی نصب شده در جلو با قدرت 670 اسب بخار و 225 پوند فوت کار می کند. در مجموع، این دو قدرت فوق العاده 1540 اسب بخار و 1051 پوند فوت را ارائه می دهند.

کل خروجی سیستم نشان دهنده افزایش 469 اسب بخاری و 65 پوند فوت نسبت به مفهوم قبلی است. با این حال، این اعداد اینطور نیستند واقعا مهم است زیرا این خودرو فقط در گرن توریسمو و به عنوان یک مدل در مقیاس کامل برای نمایش استاتیک وجود دارد. ما قطعاً بدش نمی‌آییم که این مجموعه هیبریدی پرقدرت را در یک خودروی تولیدی قانونی خیابانی ببینیم، اما این فقط یک آرزوی آرزو از جانب ما است.

آن رنگ نارنجی چشمگیر عمداً انتخاب شد تا این مفهوم را با ترکیب ماگما پیوند دهد. این یک برند فرعی جنسیس جدید است که به خودروهای پرفورمنس اختصاص داده شده است، همانطور که در GV60 و G80 به همان اندازه نارنجی دیده می شود. اوایل سال جاری، لوک دانکرولکه، مدیر ارشد خلاقیت جنسیس، گفت موتور 1 که مدل های ماگما به اندازه محصولات BMW M، مرسدس-AMG، یا آئودی اسپورت هاردکور نیستند.

در مقایسه با کانسپت سال گذشته، جنسیس نیز تغییراتی در داخل ایجاد کرد تا تم ماشین مسابقه را بهتر منعکس کند. کابین با یک صندلی سطلی فیبر کربنی، یک رول کیج کاملاً یکپارچه و یک یوغ مسابقه ای به یک صندلی تک نفره تبدیل شده است. اکنون دستگیره ها و دکمه های بیشتری برای تنظیم تنظیمات مختلف مانند سطح مداخله سیستم کنترل کشش وجود دارد.

جنسیس نمی گوید چه زمانی این خودرو برای رانندگی در Gran Turismo در دسترس خواهد بود. به‌روزرسانی ژوئن این بازی ویدیویی هنوز منتشر نشده است، حتی اگر چند روز دیگر به جولای باقی مانده باشد. به طور معمول، این به روز رسانی های ماهانه چندین اتومبیل رایگان را به ارمغان می آورد.



منبع