جواب های بازی آمیرزا همه مراحل به صورت کامل نسخه 2 4 595-556-فاوینو

اگر در مرحله ای گیر کرده اید نگران نباشید جواب تمامی مراحل بازی آمیرزا اینجاست. میرزا‌های زیادی در بازی وجود دارند که باید با آن‌ها به رقابت بپردازید و با شکست دادن آن‌ها به مراحل بعد بروید. هر میرزا در بازی آمیرزا دارای چند مرحله جذاب است و در کل بیش از 1400 مرحله جالب و جذاب در انتظار شما است.

آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید. به همین علت در ادامه جواب کامل بازی آمیرزا را برای نسخه ۲ به بالا این بازی قرار داده ایم. استراتژی خاص سازندگان آمیرزا این است که کلمات آسان با تعداد حروف کمتر را در مراحل ابتدایی بازی قرار داده اند تا مخاطب را به سمت ادامه و پیشرفت در بازی ترغیب کنند و عبارات شش حرفی و دشوار را در مراحل انتهایی طراحی کرده اند تا ذهن کاربران را به چالش بکشانند. این سایت مجزا از اپلیکیشن بازی آمیرزا و دیگر بازی ها بوده و به سبب علاقه شخصی به بازی آمیرزا و دیگر بازی ها راه اندازی شده است و در آن تجربیات شخصی قرار داده می شود. زیبایی بازی آمیرزا فقط به بازی با کلمات ختم نمی شود و انیمیشن های جذاب، گرافیک خیره کننده و محیط ها و چشم اندازهای بومی ؛ همه و همه دست به دست هم داده اند تا تجربه جدیدی از سبک بازی کلمات به شما هدیه کنند. سلام وقت بخیر..چرا از مرحله ۱۳۶۹تا ۱۳۹۵در دسترس نیس.جواباش تو هیچ سایتی نیس.

جواب بازی آمیرزا مرحله 76

بازی آمیرزا به گونه ای طراحی شده است که کاربران باید با کنارهم قراردادن حروف مختلف به یک کلمه چند حرفی معنادار برسند. نکته قابل توجه در این بخش از بازی این است که اگر کلمه حدس زده شده از طرف شما مفهوم درستی داشته باشد اما جزو کلمات مورد تایید بازی نباشد، امتیاز واژه مورد نظر به شما تعلق می گیرد اما امکان رفتن به مرحله بعدی بازی وجود ندارد. بازی آمیرزا بیش از ۱۰۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی، موسیقی سنتی ایرانی دارد که میتوانید اوقات فراغت خود را بوسیله این بازی به بهترین شکل پر کنید. جواب همه مراحل آمیرزا به صورت کامل و اختصاصی را تقدیم شما همراهان بازی آمیرزا می کنیم.

  • امیدوارم کسی جواب بازی آمیرزا مرحله 1641 رو بلد بود دریغ نکنه و بهت بگه..
  • در این بازی هدف پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است؛ دقیقا همان سبکی که در بازی فندق مشاهده میکنید.
  • همچنین شما میتوانید از سایر بازی های ایرانی محبوب همانند کوییز اف کینگز ، دوز ایرانی و منچرز که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید .
  • آمیرزا بازی ای سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات و دانستنی ها است که شما را به چالشی شیرین دعوت میکند.
  • آمیرزا یک بازی حدس کلمه است به این صورت که شما باید حروف بهم ریخته را که روی سینی قرار دارد را با وصل کردن بهم چند کلمه را حدس بزنید.
برای بوکمارک کردن ،در مرورگر خود کافیست این صفحه را ستاره دار کنید تا در صورت نیاز به جواب بازی ،دوباره این صفحه را بدون مشکل و با سرعت باز کنید . در بخش پایین منوی بازی آمیرزا گزینه سکه رایگان وجود داشته و شما با دعوت از دوستان امکان دریافت ۹۰ سکه را خواهید داشت. سپس در گوشی هوشمند جدید آن را از طریق استفاده از جیمیل، بارگذاری کنید. در این بخش از مقاله به سوالات احتمالی شما در خصوص انجام بازیحدس کلمات آمیرزاپاسخ خواهیم داد. در صورتی که سوال جدیدی برای شما پیش آمده، آن را از بخش نظرات با ما جواب بازی آمیرزا در میان بگذارید. در بازی آمیرزااگر کلمه اضافی پیدا کردید، می‌توانید آنها را قندانی که در اختیار دارید بریزید و سکه جایزه بگیرید.

جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید “نسخه 5.0”

“خیبرآنلاین” – شاید برای شما عزیزان نیز اتفاق افتاده باشد که در حال انجام بازی های موبایلی به مرحله هایی برسید که جواب آن ها را نمی دانید و از طرفی سکه کافی برای راهنمایی نیز ندارید. سایت های زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد؛ مانند سایت بازی بازان … به گزارش شریان نیوز ،درست زمانی که شما در حال انجام بازی های مختلف بر روی تلفن همراه خود هستید؛ بدون شک بازی های برتر دیگری نیز وجود دارند که اگر از وجود آن ها مطلع باشید، بازی فعلی را به سرعت رها می کنید. بازی های ایرانی در سال 97 چیزی حدود 59 درصد درآمدشان زیادتر از سال 96 شده و جالب است بدانید بازی آمیرزا پرنصب ترین بازی ایرانی معرفی شده است. در این میان یزدی ها، سمنانی ها و کرمانی ها سال گذشته بازی های بیشتری نصب کردند و مردم خراسان شمالی، همدان و ایلام گرایش شان به نصب بازی کمتر شده است. مشاهده جواب بازی میرزا قاسمی به صورت کامل و بدون محدودت با هدف حفظ حق سازنده امکان پذیر نیست.

جدیدترین‌های «بازی آمیرزا»

اگر هم می خواهید این بازی رو دانلود کنید می تونید از لینک های زیر استفاده کنید. اگر میخوایید سریع جواب ها رو پیدا کنید فقط کافیه وقتی که توی گوگل سرچ می کنید ، اخر عبارتی که می نویسید کلمه باحال مگ رو هم بنویسید تا سایت ما همون اول بیاد و سریع جواب رو پیدا کنید. سلام در تاریخ ۱۹ فروردین مبلغ ۱۰۰۰۰ تومن سکه خرید کردم که از حسابم کسر ولی به سکه ها اضافه نشد .

جواب های بازی آمیرزا همه مراحل به صورت کامل نسخه 2 4 595-556-فاوینو