جیمز می پس از برخورد با دیوار با سرعت 75 مایل در ساعت در اوو در بیمارستان بستری شد

در این گزارش آمده است که این تصادف به دلیل روشن شدن چراغ‌های تونل بوده است که با سرعت زیاد خودروها روشن می‌شود و زمان کمی برای واکنش رانندگان باقی می‌ماند. متأسفانه، «کاپیتان اسلو» دیر ترمز کرد میتسوبیشی لنسر اوولوشن هشتم و ماشین رالی را با سرعت 75 مایل در ساعت (121 کیلومتر در ساعت) به دیوار زد.

انگلستان خورشید گفت که جیمز می در یکی از بدلکاری های فصل آینده درگیر یک تصادف وحشتناک بود. بر اساس این گزارش، این سه نفر در یک پایگاه دریایی از کار افتاده اولاوسورن در نزدیکی شهر ترومسو، نروژ تیراندازی می کردند. این شیرین کاری یک مسابقه خطرناک به سبک درگ در داخل یک تونل بود.

گزارش های بیشتر حاکی از آن است که می خوب است و پس از رهایی از تصادف دوباره به گروه بازیگران پیوست. به نظر می رسد آینده است گرند تور فصل قبلی را خواهد داشت تخت گاز میزبانان در یک ماجراجویی در مدار قطب شمال قرار می گیرند. این سه نفر سوار آئودی RS4، سوبارو ایمپرزا WRX و میتسوبیشی لنسر Evolution VIII بودند.

ما کمی حفاری انجام دادیم و متوجه شدیم که این حادثه احتمالاً در ماه مارس اتفاق افتاده است. در پستی توسط تور بزرگ ملتکاربر Reddit u/Jakobkonr پنج ماه پیش تایید کرد که با کلارکسون و هاموند در یک پمپ بنزین در نروژ ملاقات کرده است. او اضافه کرد که می آنجا نبود زیرا در ترومسو با یک Evo تصادف کرد.

این گرند تور اوایل امسال فیلمبرداری فصل 5 را آغاز کرد. و در حالی که ما منتظر یک سری دیگر از شیرین کاری های دیوانه کننده از جرمی کلارکسون، جیمز می، و ریچارد هموند هستیم، به نظر می رسد که از زمانی که این سه نفر شروع به فیلمبرداری کرده اند، یک حادثه وجود داشته است.

زمانی که فصل 5 روی صفحه نمایش داده شود، جزئیات بیشتری را خواهیم دانست. تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده است پرایم ویدیو.





منبع

می در این حادثه دچار شکستگی دنده شد. یک منبع گفت که میزبان گرند تور سر خود را به سختی کوبید و در اثر برخورد خونین شد. او قبل از ترخیص باید اسکن مغزی می گرفت.

در ماه مارس، کلارکسون در پستی ارسال کرد اینستاگرام عکسی از Evo زرد و آبی Impreza WRX پارک شده در زمین فوتبال به عنوان ادای احترام ظریف به اوکراین.