جیپ برای نام‌گذاری واگنیر S الکتریکی خود به اینترنت مراجعه می‌کند

جیپ پیش‌نمایش استایل شاسی‌بلند را نشان می‌دهد و یک کراس اوور شیک را به نمایش می‌گذارد که از نظر اندازه بیشتر به جیپ گرند چروکی شبیه‌تر از Wagoneer خوش‌اندازه و سایز کامل است. این خودروساز استایل واگنیر را منحصر به فرد، براق و آیرودینامیک توصیف کرد. این خودرو دارای “مدیریت همه جانبه” و “فناوری پیشرفته متمرکز بر برند جیپ” خواهد بود.



منبع

4 عکس ها

Wagoneer S بر روی پلت فرم STLA Large این خودروساز سوار خواهد شد. جیپ پیش‌بینی می‌کند که این SUV حداکثر 600 اسب بخار (441 کیلووات) قدرت ارائه می‌کند. این خودرو قادر خواهد بود تا سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) را در 3.5 ثانیه طی کند و جیپ قصد دارد به این SUV تا 400 مایل برد دهد. پیکربندی دو موتوره قابل اجرا است، با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و مدل‌های با قدرت کمتر نیز امکان پذیر است.

این مسابقه از امروز، چهارشنبه، 23 نوامبر، تا جمعه، 2 دسامبر ادامه دارد. جیپ یک وب سایت برای پذیرش ارسال ها، با فرمی برای پر کردن دارد. خودروساز ارسال‌ها را به 50 کاراکتر یا کمتر محدود می‌کند. برنده جایزه بزرگ یک سفر اسکی به استراحتگاه کوهستانی جکسون هول دریافت خواهد کرد. این بسته شامل بلیط هواپیما، اقامت، بلیط آسانسور، اجاره، راهنما یا آموزش و یک کارت هدیه 1000 دلاری به فروشگاه خرده فروشی است.