جیپ رانگلر، پورشه ماکان بالاترین میانگین قیمت را نسبت به MSRP دارند

مطمئناً شاسی‌بلندها بر لیست نشانه‌ها تسلط دارند، اما چند نکته پرت نیز وجود دارد. کادیلاک CT5 در 19.9 درصد نسبت به MSRP بررسی می شود. شورولت کوروت یکی دیگر از خودروهای مورد تقاضا با 19.5 درصد است که در این مورد معادل 14697 دلار حق بیمه است. در مورد خودروهای پرفروش در آمریکا، کامیون‌های وانت نیز در مورد نشانه‌گذاری بسیار کم هستند. جیپ گلادیاتور و فورد ماوریک تنها کامیون‌های این لیست هستند که با امتیازهای 18.5 و 18.4 درصدی در انتهای جدول قرار دارند.

Jeep Wrangler Rubicon 392 2021: First Drive Review

پورشه ماکان با 23.1 درصد در رتبه دوم لیست قرار دارد، اگرچه با MSRP بالاتر در مقایسه با جیپ، هزینه واقعی معادل 14221 دلار است. جنسیس GV70 با 22.4 درصد در رتبه سوم قرار دارد و لکسوس RX 450h با 21.9 درصد در جایگاه سوم قرار دارد. فورد برانکو با 21.6 درصد در رتبه پنجم قرار می گیرد. این به طور متوسط ​​8697 دلار بیش از MSRP فورد است.

آخرین مطالعه iSeeCars نگاهی تازه به وسایل نقلیه با بالاترین میانگین نشانه گذاری در قیمت برچسب دارد. آخرین بار در بهار به این روندها نگاه کردیم و میانگین کل خودروها در سراسر کشور را 9.9 درصد بالاتر از MSRP نشان دادیم. این میزان تا حدودی به 10 درصد افزایش یافته است، اما همانطور که مطالعه قبلی نشان داد، برخی از وسایل نقلیه بسیار بیشتر از این به فروش می رسند.

نظر ما را در مورد بهترین خودروهای سال 2022 تا کنون در جهان دریافت کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع

جیپ رانگلر همانند فصل بهار همچنان در صدر فهرست قرار دارد. اگر خبر خوبی در اینجا وجود داشته باشد، این است که درصد بیش از MSRP به 24.4 درصد در مقابل 26.7 درصد کاهش یافته است. این به معنای هزینه متوسط ​​8433 دلاری بالاتر و فراتر از قیمت استیکر است، در این مطالعه Wrangler Rubicon 392 به عنوان یک سطح تریم اغلب با یک نشانه گذاری بزرگ نامیده می شود. جالب اینجاست که این مطالعه Wrangler Unlimited را به طور جداگانه فهرست می کند، اگرچه هنوز به طور متوسط ​​از 20 درصد نشانه گذاری رنج می برد.

اگر خرید یک وسیله نقلیه جدید را به امید بازگشت به حالت عادی متوقف کرده اید، خبر بدی داریم. با گذر از تابستان به پاییز، مسائل زنجیره تامین همچنان مشکل ساز است. این بدان معناست که تعداد زیادی از نمایندگی ها هنوز با خودروهای جدید برای فروش کم هستند. و که به این معنی است که قیمت های فروش بیش از MSRP هنوز کاملاً رایج است.