جیپ رانگلر، گلادیاتور بسته آزادی نسخه محدود را برای سال 2023 دریافت کنید



منبع چند سال پیش، جیپ نسخه Freedom Edition را برای رانگلر عرضه کرد. در حالی که وارد یک آخر هفته طولانی برای جشن گرفتن روز استقلال آمریکا در 4 جولای می شویم، جیپ با بسته جدید Freedom برای رانگلر و گلادیاتور بازگشته است. و درست مانند قبل، جیپ با هر مدل خاص فروخته شده، 250 دلار به موسسات خیریه با مضمون نظامی کمک خواهد کرد.

جیم موریسون، معاون ارشد و رئیس جیپ گفت: “با ریشه سال 1941 ما که ریشه در ارتش دارد، ما در برند جیپ به میراث خود افتخار می کنیم، و نسخه های گلادیاتور و رانگلر آزادی ادای احترامی به تمام سربازان و زنان خدمتگزار است.” در آمریکای شمالی از طریق این نسخه‌های ویژه، در این چهارم ژوئیه، ما از کسانی که نهایت فداکاری را برای کشور خود انجام داده‌اند، قدردانی می‌کنیم و از کسانی که خدمت کرده‌اند و به خدمت ادامه می‌دهند، حمایت می‌کنیم.»

بسته Freedom که بر روی خودروهای مدل سال 2023 موجود است، یک ارتقاء ظاهری است که چند جزء کاربردی را نیز به ترکیب اضافه می کند. یک نشان اسکار مایک در پشت و برچسب‌های پرچم آمریکا در هر طرف بالای نشان‌های جیپ روی گلگیر پیدا خواهید کرد. پکیج Freedom شامل گلگیرهای همرنگ بدنه، چرخ‌های مشکی، برجستگی‌های مشکی است و در داخل آن صندلی‌هایی با دوخت چرمی با دوخت مشکی وجود دارد.

در بخش عملکردی، بسته Freedom چراغ‌های جلو و مه شکن LED، ریل‌های سنگی و سپر جلوی فولادی را اضافه می‌کند که در صورت انتخاب خریداران برای دریافت یک وینچ آماده است. بسته Freedom در سطوح تریم Wrangler و Gladiator Sport S موجود است.

جیپ می گوید بسته Freedom برای مدت محدودی در دسترس است، اما مشخص نمی کند که آیا تعداد تولید هدفمند وجود دارد یا خیر. این بسته یک افزودنی 3295 دلاری به قیمت Sport S است و بانک‌های سفارش اواخر ماه جولای برای کسانی که مشتاق دریافت آن هستند باز خواهند شد. بدون تأخیر در تولید، گلادیاتورها و رانگلرها با بسته آزادی باید در اوایل نوامبر، درست در زمان تعطیلات روز کهنه سربازان در ایالات متحده، به نمایندگی ها برسند.