جیپ گلادیاتور 2023 رنگ بیرونی خاکستری/آبی ارل را به پالت اضافه می کند

گلادیاتور هیچ به روز رسانی مهم دیگری برای مدل سال 2023 دریافت نکرد، اما این برند بسته جدید Freedom را به عنوان سرفصل خبر اضافه کرد. ارتقاء بصری شامل نشان‌ها، گلگیرهای همرنگ بدنه، رنگ‌های مشکی، چرخ‌های مشکی و صندلی‌های پارچه‌ای با دوخت چرمی با دوخت مشکی است. جیپ همچنین چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه شکن LED، سپر جلوی فولادی و ریل‌های سنگی را اضافه کرد. بسته 3295 دلاری برای تریم Sport S در Gladiator و Wrangler موجود است.

جیپ گلادیاتور اسپرت مدل 2023 40570 دلار قیمت دارد و تریم سطح بالای ارتفاع از 55875 دلار شروع می شود. موتور 3.6 لیتری V6 این برند Pentastar استاندارد است که 285 اسب بخار قدرت (212 کیلووات) و 260 پوند فوت (352 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. یک دستی شش سرعته استاندارد در اسپرت، موهاو و روبیکن است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در تریم Overland استاندارد و در بقیه اختیاری است.



منبع

جیپ اوایل سال جاری رنگ جدید Earl و رنگی به نام Reign را برای رانگلر به ارمغان آورد که یک روند اخیر برای برند آفرود است. این خودروساز در چند سال گذشته با پالت رنگ گلادیاتور و رنگلر بازی کرده است و رنگ هایی مانند Tuscadero Pink و Gobi Tan را به انتخاب های موجود اضافه کرده است.

به گفته جیم موریسون، معاون ارشد و رئیس برند جیپ در آمریکای شمالی، این خودروساز پس از معرفی رنگ بر روی این مفهوم، “بازخوردهای مثبت زیادی” دریافت کرد. موریسون افزود: «ما برای ارائه آنچه مشتریانمان به ما می‌گویند می‌کوشیم، و ارل آخرین نمونه از رنگ برجسته دیگری است که با جامعه وفادار و مشتاق جیپ ما صحبت می‌کند.»

رنگ جدید – یک سایه خاکستری با رگه هایی از آکوامارین – به High Velocity (رنگ جدیدی دیگر که جایگزین Snazzberry می شود)، قرمز Firecracker، آبی آبی، سبز سارژ، نقره ای زینتی، Sting-Gray، کریستال گرانیت، سیاه و سفید روشن می پیوندد. جیپ رنگ جدید Earl را پس از معرفی آن در کانسپت Gladiator Farout، در تمام خطوط تریم گلادیاتور در دسترس قرار می دهد.

جیپ به‌روزرسانی‌های جزئی گلادیاتور 2023 را انجام نداده است و این یکی جزئی است. این خودروساز برای اولین بار رنگ بیرونی Earl را به پالت این مدل اضافه می کند. این 695 دلار اضافی است و اکنون قابل سفارش است.