حتی بوگاتی هم اکنون خودروهای دارای گواهینامه قبلی را می فروشد

10 عکس ها

حتی بهتر از آن، گارانتی محدود یک ساله در هر کجای دنیا رعایت می شود. بنابراین، فرض کنید که بوگاتی از قبل دارای گواهینامه خود را در اروپا خریداری کرده اید، مراکز خدمات در خاورمیانه باید این ضمانت را رعایت کنند (و بالعکس).

البته، بوگاتی در هنگام خرید Chiron یا Veyron از طریق برنامه دارای پیش مالکیت معتبر خود، وعده بالاترین کیفیت را می دهد.

برنامه خودروهای از قبل دارای گواهی بوگاتی



منبع

برای کارهای گارانتی، فقط شرکای مجاز خدمات بوگاتی مجاز به لمس خودرو هستند در حالی که فقط باید از قطعات جایگزین اصلی بوگاتی استفاده شود. این قطعات تعویضی دارای دو سال گارانتی می باشد. خریداران دارای پیش مالکیت تایید شده همچنین خدمات سالانه فراگیر را در اولین سال مالکیت دریافت می کنند که در یک شریک خدمات مجاز بوگاتی انجام می شود.

برنامه‌های خودروهای دارای پیش‌تأیید شده در این صنعت جدید نیستند. این روشی است که خودروسازان به مشتریان خود اطمینان می‌دهند که خودروی دست دومی را خریداری می‌کنند که همچنان با کیفیت کاملاً جدید مطابقت دارد.

همچنین این خودروها دارای یک سال گارانتی محدود می باشند. برای Chiron، این ضمانت به اندازه گارانتی خودروهای جدید جامع است و تمام قطعات و کار را برای مشکلات مکانیکی، الکتریکی، خوردگی یا رنگ پوشش می‌دهد. از طرفی گارانتی محدود ویرون قدیمی تمام اقلام مکانیکی و الکتریکی و همچنین هزینه قطعات و کار را پوشش می دهد.

بوگاتی جدیدترین خودروسازی است که شروع به ارائه یک برنامه معتبر از پیش مالکیت کرده است. این برای آن دسته از افراد یک درصدی است که در بازار بوگاتی شیرون یا ویرون هستند اما فقط برای یک مدل دست دوم. مطمئناً، چندین باله و فروشنده وجود دارد. اما با توجه به هزینه های فوق العاده بالای تعمیر و نگهداری یک ویرون قدیمی، هنگام عبور از مسیر رسمی خرید یک بوگاتی متعلق به قبل، مزایای زیادی وجود دارد.