حکاکی روی چوب سریع و خشمگین Dodge Charger ساختی آهسته و آرام است

این محصول یک ویدیوی اخیر از صنایع چوبی عالیو این اولین بار نیست که می‌بینیم این کانال بلوک‌های چوبی را به جذابیت خودرو تبدیل می‌کند. در این مثال، موضوع بدیهی است که دومینیک تورتو در حال رقصیدن روی یخ Dodge Charger است. سریع 8. ساختن یک Dodge Charger قابل تشخیص از چوب آسان نیست. ایجاد قطعات بدنه و حک کردن جزئیات برای گره زدن آن با یک ماشین فیلم خاص چیزی است که این مدل را به اثر هنری قانونی تبدیل می کند.

تا به حال باید بدانید که چنین نجاری بسیار آسان نیست. مطمئناً، عنوان ویدیو «نحوه حک کردن شارژر یخی Dodge Dom» است و از نظر فنی، شما را از طریق مراحل راهنمایی می‌کند. اما یک مونتاژ 12 دقیقه ای ساعت های صرف شده برای سنباده زدن، اسکنه زدن، سنباده زدن، برش، سنباده زدن و تراشیدن را فقط برای درست کردن خط کمربند قوسی پیچیده و ستون های عقب چارجر نشان نمی دهد. سپس کار اسکنه برای ساخت آن چرخ های پره ای وجود دارد، و در مورد تمام جزئیات پانل های درهای داخلی چطور؟ هیچ اشاره ای به مدت زمان این پروژه نشده است، اما از هر زاویه فوق العاده به نظر می رسد.

بله، با تکه های جامد چوب شروع می شود. همانطور که در پروژه های قبلی دیدیم، دو طرف برش داده شده و سپس با یک سقف، جلوپنجره و یک صندوق عقب متصل می شوند. درها بریده شده و با درهای دقیقی که باز می شوند جایگزین می شوند. چرخ ها بر روی یک ماشین تراش شکل می گیرند و به محورهای چوبی روی یک تخته محکم بسته می شوند. فضای داخلی ساخته شده است، بدنه به شاسی بسته شده است و پوششی از لکه ظاهری درجه یک به شارژر چوبی می دهد. آسان پیزی، درست است؟

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در این مقاله کوتاه از اشاره به خانواده، کرونا یا زندگی یک چهارم مایلی خودداری کنیم. مقاومت در برابر چنین کنایه‌هایی سخت است هر زمان که به چیزی مرتبط با آن برخورد کنیم سریع و خشن حق امتیاز. این بار، ما فقط ممکن است آن را انجام دهیم زیرا لعنتی این مدل دست ساز شارژر عالی است.

بعدی سریع این فیلم در حال حاضر در مرحله تولید است و قرار است فیلم بعد از آن به کل مجموعه پایان دهد. با یک سلسله بیش از 20 سال، تعداد بیشتری وجود دارد سریع ماشین‌هایی که فقط التماس می‌کنند تا یک تغییر چوب در مقیاس کوچک داشته باشند.



منبع