خانواده چهار نفره با موتورخانه DIY Ram 5500 Overlander کاملاً نوماد می شوند

کرت و جن بیش از 10 هکتار خانه و مزرعه در تنسی داشتند، اما این زوج تصمیم گرفتند آنها را در ژانویه 2021 بفروشند و همراه با دو فرزند خردسال خود به کوچ کامل رفتند. خانواده از آن زمان در راه بودند. سلاح انتخابی آنها؟ یک موتورخانه داخلی Ram 5500 که به درستی به نام “Macho” ساخته شده است.

هر چند سوئیچ گران بود. خانواده هنگام ساخت موتورخانه کامیون مجبور به اجاره یک Airbnb شدند که دو ماه طول کشید. قیمت خود کامیون 65000 دلار است در حالی که جعبه آن کاملا نو به قیمت 15000 دلار خریداری شده است. از سوی دیگر، ساخت 50000 دلار بیشتر تضمین می کرد که مجموع آن را به 130000 دلار رساند. برای موتورخانه ای که عملاً می تواند به هر جایی برود، اصلاً بد نیست.

خانواده به عنوان معروف است Overland Unchartered در اینستاگرام به گفته وب سایت آنها:

در نهایت، ما متوجه شدیم که روابط ما با یکدیگر و تأثیر ما بر فرزندانمان مهمتر از پولی است که به دست آورده‌ایم یا چیزهایی که می‌خریم. بنابراین، ما یک سبک زندگی جایگزین را دنبال کردیم که به ما امکان می‌دهد به‌عنوان خانواده با هم پیوند بخوریم، زمین سبز خدا را کشف کنیم و فرزندانمان را آن‌طور که مناسب می‌دانیم بزرگ کنیم.

بخش جالب Macho عرشه بیرونی آن است که از درب عقب جعبه اصلاح شده است. با سفارشی‌سازی‌های انجام شده، درب به یک سطح صاف با چمن و سایبان تبدیل می‌شود و عملاً آن را به بخشی گسترده از فضای زندگی آنها تبدیل می‌کند.

موتورخانه Ram به تازگی در مارس 2022 ساخته شد. قبل از کامیون جعبه سفارشی، خانواده یک ون Ram Promaster 3500 داشتند. این زوج تصمیم گرفتند ون را رها کنند و دکل بزرگ‌تری بسازند زیرا فضا، محموله و قابلیت‌های 4×4 وجود داشت.

موتورخانه کامیون به غیر از 115 فوت مربع فضای نشیمن داخل جعبه، فضای زیادی را در خود جای می دهد. می تواند 81 گالن آب شیرین و 74 گالن گازوئیل را حمل کند. این لاستیک ها می توانند تا 6400 پوند بار را تحمل کنند. با 1850 وات انرژی خورشیدی در دسترس، این زوج تصور می کنند که می توانند به مدت دو هفته از شبکه خارج شوند، هر کجا که سفر آنها را ببرد.





منبع