خدمات OnStar در خودرو برای سال 2015 و خودروهای GM قدیمی تر به پایان می رسد

همچنین می‌توانید از طریق برنامه OnStar Guardian که قبلاً در برنامه‌های Safety & Security و OnStar Guardian گنجانده شده است، به خدمات دسترسی پیدا کنید. وضعیت موقعیت مکانی و پاسخ به خرابی موبایل نیز از طریق برنامه قابل دسترسی است.



منبع دلیل این تغییر ارتقاء اپراتورهای تلفن همراه از شبکه 2G به اتصال 4G یا 5G است. از آنجایی که خودروهای GM قدیمی از اتصال 2G استفاده می کنند، این خودروها خدمات OnStar داخل خودرو خود را از دست خواهند داد. در ایالات متحده، اکثر ارائه دهندگان اصلی شبکه انتقال از شبکه 2G را در دسامبر 2022 تکمیل خواهند کرد.

با انتقال کشور به اتصال شبکه بالاتر، OnStar جنرال موتورز اعلام کرده است که خدمات داخل خودرو به زودی به پایان می رسد. با این حال، خدمات OnStar ادامه خواهد یافت اما از طریق روش دیگری – نه از طریق رابط سه دکمه ای در خودروهای GM قدیمی.

به گفته GM Authority، هزینه اشتراک ماهانه اعضای آسیب دیده کاهش می یابد. تغییر صورت‌حساب از 1 ژانویه 2023 اعمال خواهد شد.

سایر خدمات OnStar همچنان برای دارندگان این وسایل نقلیه قدیمی GM قابل دسترسی خواهند بود. اعضای فعال OnStar می توانند با تماس با مشاور OnStar به شماره 1.888.4ONSTAR از خدمات کلیدی استفاده کنند. این خدمات شامل کمک های جاده ای، کمک به بحران یا خدمات اضطراری است.

خدمات On-Car OnStar در حال پایان است

طبق گفته OnStar، وسایل نقلیه آسیب‌دیده از این ارتقاء شبکه (معروف به غروب شبکه 2G) برخی از خودروهای مدل 2015 و قدیمی‌تر GM، از جمله مارک‌های قبلی GM، مانند Pontiac، Saturn، و Hummer را پوشش می‌دهند. اگر مطمئن نیستید که وسیله نقلیه GM شما بخشی از خودروهای آسیب‌دیده است، می‌توانید با استفاده از یاب آنلاین VIN OnStar بررسی کنید.

با غروب خورشید شبکه 2G، برخی از خدمات OnStar تحت برنامه ایمنی و امنیتی برای این وسایل نقلیه قدیمی GM ذکر شده، یعنی پاسخ به تصادف خودکار، کمک خودروی سرقتی، و ناوبری گام به گام، در دسترس نخواهند بود. سرویس Remote Key Fob تحت طرح Essentials نیز در دسترس نخواهد بود.