خرس های گرسنه را تماشا کنید که بدون زحمت ماشین های پارک شده را باز می کنند و باعث هرج و مرج می شوند


چه در داخل یا بیرون پارک کنید، همیشه مهم است که درهای ماشین خود را قفل کنید. به ویژه هنگامی که در دریاچه تاهو در کالیفرنیا هستید، با تماشای این ویدیوی اخیر که خرس‌های پرهیاهو را نشان می‌دهد درهای ماشین را بدون هیچ تلاشی باز می‌کنند بسیار مهم است.

یک دوربین امنیتی خانه نه یک، بلکه دو خرس را در شب 13 آوریل به دور یک کامیون و یک خودروی شاسی بلند پارک شده در خیابان لیک تاهو شکار کرد. در کامیون، می‌توانیم پانل درب داخلی رام 1500 را ببینیم. ما نمی‌دانیم داخل پیکاپ چیست، اما خرس شماره یک (سرد شدن در رختخواب) پس از غرغر خرس شماره دو (دربازکن) از بین می‌رود. کابین و سرش را بیرون می چسباند.

این منجر به یک مسابقه کشتی در پانل چهارم رام می شود که احتمالاً برخی از فرورفتگی ها و آثار پنجه را پشت سر گذاشته است. خرس یک به سمت چپ خارج می شود همانطور که خرس دوم به جستجوی اطراف تخت ادامه می دهد و در نهایت چند دقیقه بعد به بیرون می پرد. اما حماسه به همین جا ختم نمی شود.

این ویدئو تقریباً 15 دقیقه جلوتر می رود، جایی که یکی از خرس ها را می بینیم که برای بار دوم از کابین رام خارج می شود. چراغ فضای باز روشن می شود و اکنون می بینیم که درب جلوی راننده کامیون باز است. ما نمی دانیم چه نوع آسیبی در داخل وارد شده است، اما ظاهراً خرس جستجوگر غذای رضایت بخشی پیدا نکرد زیرا مستقیماً به جیپ می رود. توجه داشته باشید، درب عقب SUV تمام مدت باز بوده است، بنابراین احتمالاً یک خرس قبلاً فضای داخلی را غارت کرده است. درب جلوی سرنشین را باز می کند و به سرعت روی صندلی مسافر می پرد. ویدیو به طور ناگهانی با خرس که هنوز داخل آن است به پایان می رسد.

این اولین باری نیست که می بینیم خرس ها درهای ماشین را باز می کنند. اگر مردم همچنان وسایل نقلیه را در حضور خرس ها باز بگذارند، احتمالا آخرین مورد نخواهد بود. اگر خوش شانس باشید، خط و خش تنها عواقب آن خواهد بود. صاحبان خودروهای بدشانس ممکن است صبح روز بعد بیرون بیایند تا خرس را ببینند که هنوز در داخل خانه است و به طور تصادفی درها را قفل کرده اند.

پس لطفاً به خودتان و در سرتاسر دنیا لطفی کنید. شب ها همه چیز را قفل کنید، مبادا با یک فاجعه ناخواسته یا یک گوشتخوار 700 پوندی خشن به دنبال دسر بیفتید.



منبع