خروج راننده از تویوتا FJ کروزر در شیرین کاری ساحلی اشتباه شده است


این کاملاً قابل درک است که در مورد همه چیزهایی که در 1 آوریل آنلاین منتشر شده است شک داشته باشید. با این حال، این ویدیو مطمئناً به طرز وحشتناکی واقعی به نظر می رسد. فیلم ضبط شده در کویت در ساحل ابوالحسنیه نشان می دهد یک شیرین کاری به طرز وحشتناکی اشتباه شده است. یک راننده تویوتا FJ کروزر پس از تلاش اما موفق به کشیدن یک شیرین کاری از صندلی خود به بیرون پرتاب شد.

با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که او کمربند ایمنی نبسته بود. در غیر این صورت، در حالی که FJ Cruiser در حال غلتیدن بود، او را از SUV بیرون نمی انداختند. ما می‌توانیم راننده را ببینیم که به دنبال تصادف دیوانه‌وار روی پای خود راه می‌رود، بنابراین او به اندازه کافی خوش شانس بود که زنده ماند. به نظر می رسد که او لنگ می زند، اما شکستگی مچ پا بهای ناچیزی برای چنین رفتار بی پروایی است.

به هر حال او سعی داشت چه کاری را انجام دهد؟ شاید می خواست «مهارت» خود را در مقابل دوستانش به رخ بکشد. در غیر این صورت، دوربینی وجود نداشت که مستقیماً به FJ Cruiser اشاره کند، مگر اینکه یک غریبه متوجه شود که شاسی بلند تویوتا به طور خطرناکی به آب نزدیک شده است. در یک نقطه از ویدئو، راننده به هر دلیلی در را باز می کند، قبل از اینکه در را ببندد تا یک شیرین کاری مرگبار انجام دهد.

اگر هنوز در مورد صحت این ویدیو شک دارید – بالاخره روز اول آوریل است – تصاویری از عواقب آن وجود دارد. این وسیله نقلیه در نهایت قبل از اینکه آتش نشانی آن را پیدا کند به دریا برده شد. آن تویوتا اف جی کروزر بیچاره قطعا روزهای بهتری را دیده است. گزارش‌های محلی ادعا می‌کنند که مقامات استان مبارک الکبیر این خودروی شاسی بلند شکسته شده را توقیف کرده‌اند.

امیدواریم که راننده درس خود را یاد گرفته باشد زیرا احتمال این وجود دارد که دفعه بعد اینقدر خوش شانس نباشد. منحرف کردن یک وسیله نقلیه با شور و شوق در جایی که ماسه و آب وجود دارد، بهترین ایده نیست، حتی اگر یک آفرود واقعی رانندگی کنید. نبستن کمربند ایمنی هنگام تلاش برای برداشتن چنین شیرین کاری خطرناکی، حداقل می گویند، گیج کننده است.





منبع