خرید انواع کتاب پزشکی و طبی با تخفیف و ارسال رایگان به سراسر ایران دشت کتاب | دراگمد

وی مبانی کلی طب را برپایهٔ آرای جالینوس، و داروگیاه‌شناسی‌اش را بر اساس نوشته‌های دیوسکوریدس (داروگیاه‌شناس نامدار یونانی در قرن نخست اخبار پزشک میلادی) توضیح داده‌است. انتشارات حتمی افتخار دارد با ارائه کتاب های تحصصی در زمینه ورزش و پزشکی به عنوان ناشر نمونه کشور ، سهمی در رشد علمی و سلامت جامعه داشته باشد. داوطلبان استخدام در وزارت بهداشت پس از مطالعه كامل راهنماي آزمون و حصول اطمينان از احراز شرايط نسبت به پرداخت هزينه ثبت نام و تهيه كارت اعتباري اقدام نمايند. استخدام وزارت بهداشت این روزها با استقبال زیادی رو به رو شده است که دلایل متعددی دارد، آینده ی شغلی خوب و داشتن مزایای زیاد برای کارمندان میتواند اصلی ترین دلیل این رقابت برای استخدام در این حوزه باشد.

  • چون احساس میکنم به آموزش درست نیاز دارم ولی متاسفانه دستم خالیه.
  • ما در مجموعه کتاب استخدامی پرفروش ترین کتاب ها از بهترین انتشارات را برای شما جمع آوری کرده ایم.
  • اولین قدم برای موفقیت در رشته پزشکی، تهیه کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است.
  • درسنامه بلوک گوارش (آناتومی، بافت شناسی، جنین شناسی، بیوشیمی) | …
در کتاب توضیحاتی به زبان ساده و روان را به شما ارائه می‌کند. ترجمه این کتاب کاملا به روز و قابل فهم است و تمام خطوط آن از مفاهیم کلیدی در میکروب شناسی پزشکی، ایمونولوژی و میکروب‌هایی که باعث بیماری انسان می‌شوند بهره گرفته‌اند. ترجمهٔ عبری کتاب مذکور را یوسف لورکی در سال ۱۴۹۱ م در ناپل انجام داد و در همان‌جا منتشر شد. کتاب قانون را ملا فتح‌الله فخرالدین شیرازی در ۱۳۰۶ ق به فارسی برگرداند، و این ترجمه در لکهنو چاپ شد. ابن سینا، ضمن توصیف کارکرد این مواد، اطلاعات جالبی نیز دربارهٔ شیمی غیرآلی بیان کرده‌است. در کتاب اولِ قانون، برخی اطلاعات دربارهٔ طرز آزمایش مواد دقیقاً آمده‌است؛ ازجمله شرح تصفیهٔ آب هنگام مسافرت.

به بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه کتب پزشکی در ایران خوش آمدید. آپدیت بودن این کتاب از مهمترین ویژگی های متمایز کننده آن است. ما ایستگاههای امتحانات دوره های اخیر یعنی ۱۶ تیر، ۲۷ مرداد و ۲۸ مهر ۱۴٠۱ را به این نسخه از کتاب اضافه کرده ایم تا هیچ نگرانی از بابت مطالعه ایستگاه های جدید نداشته باشید. آشنایی با سؤالات دوره های اخیر رمز قبولی شما در امتحان صلاحیت بالینی است.

میکروب شناسی پزشکی جاوتز جلد اول

خرید انواع کتاب پزشکی و طبی با تخفیف و ارسال رایگان به سراسر ایران دشت کتاب | دراگمد ابن سینا یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان ایرانی‌ست و در زمینه‌ی طب اسلامی فعالیت‌های بسیاری کرده که با دانلود کتاب طب سنتی ابن سینا می‌توانید از دانش او بهره ببرید. کتاب‌های طب سنتی به بخش‌های مختلفی مانند کتاب پزشکی اسلامی، کتاب طب سوزنی، کتاب تغذیه، کتاب آداب اسلامی، کتاب طب سنتی چینی و… در حقیقت هدف از نام بردن آن‌ها این است که بدانید با دنیای وسیعی از اطلاعات روبرو هستید که به سادگی نمی‌توان از تمام آن‌ها سر در آورد. این روزها خرید کتاب گیاهان دارویی بسیار محبوب و پرطرفدار است؛ چرا که این قبیل آثار به شما کمک می‌کنند تا زندگی سالمی داشته باشید. به همین روی داشتن کامل‌ترین کتاب گیاهان دارویی اقدامی پسندیده محسوب می‌شود. با این اوصاف به شما کتاب راهنمای جامع و مصور داروسازی گیاهی را توصیه می‌کنیم؛ چرا که این اثر اطلاعات بسیار جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و به نوعی کتاب مرجع گیاهان دارویی به شمار می‌آید.

کتاب طب الرضا

کتابکو موتور جستجوی کتاب های الکترونیکی در سطح اینترنت می باشد که همانند سایر موتورهای جستجو – مثلا گوگل – می تواند کتاب ها و اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج و ایندکس نماید. در میان جستجو و ایندکس کردن کتاب ها، ممکن است کتابکو محتوای شامل کپی رایت را نیز ایندکس نماید. چرا که ربات کتابکو محتوای شامل کپی رایت را از غیر آن تشخیص نمی دهد. دقیقا مانند موتور جستجوی عکس گوگل و یا گوگل اسکلار که ممکن است شامل محتوای دارای کپی رایت نیز باشد. استفاده از منابع این سایت تماما با مسئولیت و اطلاع استفاده کننده خواهد بود. اگر شما محتوای خود را در کتاب یافتید و خواستار حذف آن بودید، با ارسال یک ایمیل به دپارتمان حذف آثار از طریق “این ایمیل”، درخواست خود را ارسال نمایید.