خرید شیر پروانه ای قیمت شیر باترفلای ولو آوان ولو | کسری ساران

خرید شیر پروانه ای قیمت شیر باترفلای ولو آوان ولو | کسری ساران

شیر پروانه‌ای طبق استاندارد API,DIN از نظر نوع اتصال به انواع زیر دسته بندی می شود. شیر پروانه ای برقی نسبت به نوع پنوماتیک، زمان بسته و باز شدن طولانی تری دارد. در صورتی که بخواهید خطوط لوله کشی اتوماتیک شود، می توانید از این نوع شیرها استفاده کنید. در این مدل ولوها دیگر نیاز به اعمال نیروی دستی برای باز و بسته کردن شیر نیست و کاملاً با استفاده از نیروی برق انجام می‌شود. از این رو سرعت این شیرها بالاتر است و در اندازه‌ های بزرگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • مدل های گیربکسی نیز با چرخش فلکه گیربکس قابلیت باز شدن شیر را دارد، قابلیت تنظیم جریان در این گونه شیر ها از شیر های اهرمی بهتر است.
  • جهت اطلاع 🔎 از میزان تخفیفات شایسته است با استفاده از اطلاعات تماس مندرج در صفحه تماس با ما و یا شماره ☎️۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰، با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.
  • پیچ ها و سایر اتصالات شیر ویفری طوری طراحی می شوند که ارتعاش ناشی از عبور سیال را کاهش دهند.
  • طراحی های ضد حریقی ارائه شده است که انسداد دریچه سیت پلیمری را قبل از آتش سوزی فراهم کرده و پشتیبانی سیل فلزی، خاموش شدن را در حین و بعد از آتش سوزی میسر می سازد.
  • علاوه بر شیرهای پروانه ای، از سایر شیرهای صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود.

باترفلای ولوها بسته به محل قرارگیری استم و دیسک و زاویه سطح نشیمن (سیت) که دیسک بسته می‌شود، می‌توانند متحدالمرکز یا خارج از مرکز باشند بستگی دارد. این دیسک بر روی یک محور چرخشی نصب می شود همانطور که چرخ دستی را می چرخانید تا جریان سیال را متوقف کنید، دیسک به سمت پایین حرکت می کند و جریان را مسدود می کند. در شرایط کاملاً باز، دیسک شیر یک زاویه 90 درجه نسبت به جریان سیال ایجاد می کند. شیرهای صنعتی انواع مختلفی دارند که شیر پروانه ای یکی از آنها محسوب می شود. دریچه های پروانه ای برای باز کردن، تنظیم یا بستن جریان سیالات استفاده می شود.

انواع شیرهای پروانه ای (Rubber-Lined Valves)

در نتیجه، کاربردها و صنایع مختلف، از جمله همه چیز، از تهویه مطبوع و حفاظت در برابر آتش‌ گرفته‌ تا دوغاب و سرویس بهداشتی. برای کاربردهای تنظیم جریان، اگر افت فشار در شیر کاملاً باز به اندازه کافی بزرگ نباشد، شیر تا زمانی که نزدیک موقعیت کاملاً‌ بسته‌ نباشد قادر به کنترل یا تغییر جریان سیال به هیچ وجه نخواهد بود. باتر فلای به سبک لاگ از ولو رزوه‌دار برای نصب شیر به فلنج‌های لوله‌کشی با استفاده از اتصالات شیرآلات صنعتی پیچ‌دار استفاده می‌کنند. با ظرفیت جریان بالا، انواع شیر پروانه ای امکان استفاده از واحدهای کوچکتر را فراهم می کنند که وزن، هزینه و فضای مورد نیاز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

5# شیر لاگ (Lug Type Valve)

چرخش محرک دیسک شیرهای باترفلای سبب قطع و وصل جریان در مسیر لوله می گردد. بر خلاف شیرهای توپی، دیسک شیرهای پروانه ای همیشه در مسیر جریان سیال قرار دارد، بنابراین شیرهای پروانه ای باعث افت فشار حتی در حالت باز بودن می گردند. شیر پروانه‌ای یا باترفلای ولو از دسته شیرهای ربع‌گرد است که برای باز و بسته کردن و تنظیم جریان سیال به کار می‌رود. شیر پروانه‌ای يكي از ساده‌ترين انواع شیرآلات صنعتی است كه كاربرد آن در واحدهاي نفت و پتروشيمي متداول‌­تر است. شیر پروانه ای یکی از پرکاربردترین انواع شیرآلات یک چهارم دور برای کنترل جریان سیالات مختلف است؛ شما می‌توانید برای خرید شیر پروانه ای را با قیمت رقابتی از آوان ولو خریداری کنید.

نوع شیر

برای انتخاب متریال مناسب به جدول طبقه‌بندی ‌شیر پروانه‌ای بر اساس جنس بدنه، در همین نوشته مراجعه نمایید. هنگامی که از شیر پروانه‌ای برای کنترل سریع جریان استفاده می­‌شود، باید در قسمت پایین دست شیر طول مناسبی از لوله در نظر گرفته شود تا جریان متلاطم پیش از تغییر مسیر فرصت آرام شدن داشته باشد. همچنین، شفت شیر پروانه‌ای باید با قسمتی از زانو که جریان از آن خارج می‌شود و یا خروجی پمپ در یک صفحه قرار داشته باشند (از نظر پوزیشن فضایی). زمانی بیش از یک قطعه و یا اتصالات در قسمت بالا دست شیر پروانه‌ای وجود داشته باشد، در تعیین جهت شفت آن، قطعه مجاور و موقعیت مکانی آن نیز باید در نظر گرفته شود. شیرهای پروانه ای برای موارد آن و آف (باز و بسته) یا تعدیل‌ کننده‌ مورد‌ استفاده‌ قرار می‌گیرند و به دلیل سبک بودن، نصب آسان، هزینه کمتر، کارکرد سریع و در تولید آنها در اندازه‌های بسیار بزرگ محبوب هستند. این شیرها را می‌توان توسط دسته‌ها، چرخ دنده‌ها یا محرک‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار داد.