خرید فروش پژو 206 تیپ2 صفر و کارکرده در ایران شیپور | alfaromeoblog

مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پژو 206، به مجله خبری خودرو آلفا رومئو شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پژو 206 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. اگر تمایل دارید آپشن‌های بیشتری داشته باشید، خرید ماشین پژو ۲۰۶ تیپ پنج و پس‌ازآن صندوق‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که هر سه این خودروها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو دارند و از ترمزهای ABS، EBD و EBA استفاده می‌کنند. ترمز جلوی همه آن‌ها دیسکی و ترمز عقبشان کاسه‌ای است.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

مهم‌ترین تغییر درمیان تیپ‌های 206 برای تیپ 2 آن اتفاق افتاد که از سال 1390 به ترمزهای ABS و همچنین ایربگ‌های جلو مجهز شد. سری نخست تیپ 5 نیز تا قبل از 1386 با قطعات مرغوب فرانسوی تولید می‌شد اما بعدها و با داخلی‌سازی بیشتر آن، این روزها دیگر تفاوت کیفی چندانی میان تیپ‌2 و تیپ5 وجود ندارد. افت شدید کیفیت، کهنه‌شدن طراحی و تکنولوژی‌های قدیمی این خودرو، در کنار دوام فنی نه‌چندان زیاد آن باعث شده است که 206 دیگر آن هاچ‌بک دوست‌داشتنی دهه 80 شمسی نباشد.

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۴۰۱

جالب اینکه مالک مدل ایرانی طی یک حرکت به ما نشان داد که برای درست بسته شدن در ها به اندکی خشونت نیاز است! در مقابل 206 فرانسوی چنین ایراداتی نداشت و قطعات فواصل منظمی داشتند. یک‌سال بعد، یعنی سال 99، پژو مدل 206 GTi با موتور 2 لیتری و سرعت 210 کیلومتر در ساعت را رونمایی کرد و در سال 2003 نیز 206 RC بود که به عنوان جدیدترین مدل در خط تولید پژو قرار گرفت.

  • یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت جهانی پژو ۲۰۶ سرمایه‌گذاری این شرکت برای مونتاژ و تولید این مدل در کشورهای در حال توسعه‌ای نظیر ایران بود، یعنی جایی که امروز نزدیک به دو دهه از تولید می‌گذرد و پس از پیکان و پراید به نوعی به نماد خودرو مردمی کشورمان بدل شده است.
  • این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.
  • با خروج پژو، واردات بسیاری از قطعات فنی 206 (به خصوص قطعات الکترونیکی) که هنوز داخلی سازی نشده بودند، متوقف شد.
  • در پایان توصیه می کنیم که اگر قصد خرید یک دستگاه پژو 206 صفر کیلومتر دارید، قبل از خرید حتما نگاهی به نمونه های دست دوم سرحال فرانسوی بیندازید چرا که در صورت سالم بودن، کاملا ارزش رقم پرداختی را نسبت به نمونه ایرانی دارند.
  • اونایی که میگن تیبا 2 بهتره از تیپ 2هست اونایی هستن که با 10میلیون پیش پرداخت به جای یه پراید 85 تونستن یه ماشین خشک بخرن.

فیتیله شدن فوم صندلی ها و ریختن آنها به کف خودرو علی رغم صفر کیلومتر بودن و غربیلک فرمانی که با لمس کردنش کاملا حس می کنید شدیدا مستعد ساییدگی و پوسته پوسته شدن است، از جمله موارد آزار دهنده کابین نمونه ایرانی هستند. موقع حرکت در حالی که کیلومتر شمار مدل ایرانی رقم 900 کیلومتر را نشان می داد، با رسیدن به ناهمواری ها کلکسیونی از سر و صدا از جانب داشبورد و درِ صندوق نواخته می شد! صداهایی که تقریبا نصف آن را هم در مدل فرانسوی با 40 هزار کیلومتر کارکرد تجربه نکردیم. البته مسئول قسمتی از این صداها در هر دو خودرو، تایرهای نسبتا خشک و نه چندان با کیفیت بود. باز جای شکر داشت که سازنده از تایرهای وطنی بارز استفاده کرده و انواع چینی را جایگزین نکرده بود. ۲ چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سیستم صوتی با چهار بلندگو، دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ضد قفل و توزیع نیرو ترمز، تنظیم دستی صندلی‌ها، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و شیشه بالابر برقی برای درهای جلو اشاره کرد.

نظرات کاربران

فرمان خودرو هم که در تیپ ۱ به صورت دو شاخه بود تبدیل به سه شاخه شده است. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

http://3dprintingindustry.ir