خرید لوازم یدکی و قطعات لیفان X60 بهترین قیمت قطعات لیفان X60 در کارما یدک | chenyadak

شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت با تیم بازرگانی اتحاد در تماس باشید. شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده و خرید قطعات یدکی لیفان مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد. شرکت بازرگانی بردیا پارت، بزرگ ترین فروشگاه لوازم و قطعات یدکی لیفان x60 بطور کامل در 4 دسته بندی موتوری، بدنه، جلوبندی و گیربکسی است. قطعات و لوازم یدکی لیفان X60 در گروه های مختلفی از جمله قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات جلوبندی، قطعات برقی، قطعات گیربکس ، قطعات مصرفی و قطعات داخل کابین میباشد.

  • از شنبه تا چهارشنبه اگر تا ساعت 16 سفارش گذاری کنید، همان روز سفارش شما ارسال می شود و در غیر اینصورت فردای آن روز ارسال انجام می شود.
  • بنابراین باتوجه به تنوع برند قطعات، ممکن است با قیمت‌های کمتر یا حتی بیشتر نیز در بازار لوازم یدکی خودرو، آن‌ها را بیابید.
  • نهایت گشتاور این خودروها 168 نیوتن متر و سرعت آن‌ها نیز به 170 کیلومتر بر ساعت می¬رسد.
  • برای مشاوره فروش بوستر ترمز لیفان LIFAN 620 با قیمت مناسب یا کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
  • تهیه و توزیع قطعات اصلی (بازرگانی نوری) لوازم یدکی ریو , لوازم یدکی برلیانس , لوازم یدکی لیفان , لوازم یدکی ام وی ام mvm , لوازم یدکی جک , لوازم یدکی …

جعبه دنده این خودرو 5 سرعته دنده ای می باشد و سیستم تعلیق آن در جلو، فنر حلقوی و ستون مک فرسون و در عقب، فنر پیچشی و نیمه ای لوازم لیفان x60 دنباله ای. مدت ارسال مرسوله ها بسیار کوتاه می باشد و در عرض مدت زمان اندکی بهدست شما می رسند. اصلا تماس پاسخگو نیستم ، فقط اس ام اس پاسخگو هستم یا در واتس اپ پیام دهید ، منبع اگزوز های اصلی هیوندای کوپه اف ایکس در حد نو خیلی کم استفاده شده ، … کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود. حداکثر سرعت و مصرف سوخت لیفان ایکس 60 دنده‌ای، به ترتیب برابر 170 کیلومتر بر ساعت و 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر عنوان شده است. درب صندوق‌عقب از سایز و طرح مناسبی بهره می‌برد و وجود دیفیوزر در بخش مشکی‌ رنگ سپر جنبه‌ جسورانه‌تری به این نما از ایکس 60 بخشیده است.

هواکش لیفان ایکس 60

چراغ‌های راهنما در میانه سپر و درون قابی مشکی رنگ دیده می‌شوند که همراه با دریچه تهویه و دیفیوزر، چهره جالبی برای سپر لیفان ایکس 60 به ارمغان آورده‌اند. بنا بر اخبار واصله، کرمان موتور تولید خودروهای لیفان خودر را از اواخر سال 1397، به یکی از شرکت های زیرمجموعه خود بنام خودروسازی بم خودرو واگذار می‌کند. همچنین برخی اوقات بدلیل بروز تصادفات، بسیاری از قطعات بدنه، جلوبندی یا موتوری آسیب شدیدی میبینند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارما یدک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

خرید لوازم لوازم لیفان x60

مشتریان عزیزی که دارای انواع خودروی هایما و یا دیگر خودروهای نامبرده هستند با مراجعه به فروشگاه آنلاین کارمیس قادر خواهند بود تمامی قطعات و لوازم یدکی هایما را با خیالی آسوده و با بهتربن قیمت تهیه نمایند. فروشگاه لوازم یدکی گسپ GASP به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه قطعات یدکی خودروهای چینی می باشد. مجموعه ما شامل وب سایت های اینترنتی تخصصی فروشگاه قطعات یدکی لیفان پارت و فروشگاه لوازم یدکی جک پارت می باشد. همانطور که می دانید هر خودرویی فارغ از نوع و مدلی که دارد پس از مدتی دچار استهلاک و سایش قطعات می شود به همین دلیل خرید لوازم یدکی خودرو، قسمت جدایی ناپذیر برای دارندگان خودرو است. انواع مدل های لیفان ساخت کشور چین در نمایندگی کرمان خودرو مونتاژ شده و به بازار عرضه می گردد به همین دلیل قطعا نیاز به لوازم یدکی انواع خودروهای لیفان در کشور احساس می شود.

این نمایندگی تمامی لوازم و قطعات یدکی خودرو لیفان ایکس 60 را با تضمین اصل بودن کالای مصرفی خودرو و با حفظ کیفیت ارائه می کند. بازرگانی اتحاد با تجربه کادر فروش خود در زمینه تعمیرات اتومبیل همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را زمینه مشاوره و فروش لوازم یدکی لیفان ، جک ، ام وی ام ارائه دهد. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید محصول مورد نظر خود به صورت آنلاین نیز مشکل خودروی خود را حل نموده و اطمینان خاطر لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای مشاوره خرید دسته موتور جلو لیفان LIFAN ایکس ۶۰ با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب با متخصصان ما تماس حاصل کنید. جهت خرید قطعات یدکی لیفان (مدل های دیگر لیفان) به قسمت لوازم یدکی لیفان مراجعه نمائید. در صورتی که در تهران هستید قطعات یدکی لیفان ایکس 60 را 2 ساعت بعد از سفارش دریافت خواهید کرد.

براکت سپر عقب چپ لیفان ایکس۶۰

خرید لوازم یدکی و قطعات لیفان X60 بهترین قیمت قطعات لیفان X60 در کارما یدک | chenyadak