خرید و فروش و قیمت بنز امروز | alfaromeoblog

در مورد این خودرو خوب است بدانید که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافت 770 کیلومتری یا 478 مایلی را طی کند. ماکت بنز مخصوصا در صورت مدل های کلاسیک معمولا دارای تیراژ محدود و کیفیت بسیار بالا می باشند که پس از مدتی ارزش آنها افزایش خواهد داشت . این کمپانی در سال 2020 نیز توانست با غلبه بر رقب دیرینه و هم وطن خود بی ام و و پس از کمپانی تویوتا در رتبه ی دوم ارزشمندی ترین خودروسازی های جهان قرار گیرد. اگر علاقه مند به تاریخچه ی برندهای خودروسازی هستید می توانید تاریخچه تویوتا را نیز مطالعه نمایید. با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

  • اگر مایل به اجاره بنز280 e هستید و می خواهید تجربه رانندگی قبل از خرید این خودرو را داشته باشید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید .
  • مرسدس بنز ابتدا ایراد این مدل را انکار کرد، اما به سرعت با فراخواندن ماشین‌های فروخته شده، با نصب سیستم کنترل ایستایی اتوماتیک مشکل را رفع کرد.
  • در سال ۱۹۸۳، پس از ۴ سال، که بنز هیچ مدل جدیدی را طراحی و عرضه نکرده بود، از سرانجام از سری مرسدس بنز دبلیو۲۰۱ رونمایی نمود.
  • موتور این خودرو 8 سیلندر با حجم 4663 سی سی می باشد و قدرت آن 455 اسب بخار است.
  • موتور مرسدس-بنز اس‌اس‌کی شش سیلندر با حجم ۷٫۱ لیتر بود و می‌توانست ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید کند.

ظاهر این ماشین از جلوی کشیده تا درهای گالوینگ و پشت ساده‌اش، همگی یادآور مدل مرسدس بنز ۳۰۰اس‌ال دهه ۱۹۵۰ است، اما اس‌ال‌اس نشانی از مدل‌های آینده بنز را هم با خود دارد و نخستین ماشین از نسل تازه این شرکت است. در سال ۲۰۰۹ مرسدس بنز برای جایگزینی مدل مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن از مدل افسانه‌ای گالوینگ الهام گرفت و با همکاری مرسدس آام‌گ مدل جدیدی به نام مرسدس بنز اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی ساخت که شتاب آن ۳٫۸ ثانیه و بیشینه مجله خبری خودرو آلفا رومئو سرعتش ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است. مرسدس بنز در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصمیم گرفت به رسم نخستین سال‌های فعالیت خود ماشین‌هایی ارزان‌تر و کوچک‌تر بسازد. این شرکت از دهه ۱۹۸۰ با کانسپت نافا (تولید ۱۹۸۲) و در دهه ۱۹۹۰ با کانسپت استادی ای، ساخت یک ماشین کوچک را بررسی کرده بود و بالاخره در سال ۱۹۹۷ مرسدس بنز رده ای را به بازار عرضه کرد. مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، به نمایشگاه خودروی برلین در سال ۱۹۳۴ وارد شد.

بنز کلاس E E250، مدل ۲۰۱۴

شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.4 ثانیه‌ای را می‌توان مهم‌ترین مشخصه این ماشین دانست. بنز برای این خودرو برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته و آن را در سه نسخه با توان و مشخصات فنی متفاوت عرضه می‌کند. جدیدترین مدل بنز که از قوای محرکه الکتریکی استفاده می‌کند، از نظر فنی مشخصات خاص و بی‌همتایی دارد.

خودرو بنز C230 اتوماتیک 1384

شرکت بنز برای طراحی چراغ‌های جلو یا عقب این خودرو هیچ یک از اصول خود را زیر پا نگذاشته و حتی بدون نماد سه پر روی جلوپنجره این خودرو، باز هم می‌توان متوجه شد که با یکی از محصولات شرکت بنز طرف هستیم. برای چراغ‌های جلو از سه چراغی سه یک‌تکه با سه ال‌ای‌دی استفاده شده که بسیار با چراغ‌های S کلاس شباهت دارد. این پیشرانه قدرتمند اما بسیار کم مصرف است و مصرف ترکیبی آن 7.1 لیتر می باشد. نکته قابل توجه این خودرو حرکت با دیفرانسیل عقب است و بدین ترتیب حداقل صدای موتور به اتاق وارد می شود.

بنزE230مدل‌1992نقد‌و‌اقساط‌و‌معاوضه‌باخودرو‌شما

طبق اسناد مرسدس بنز، ۳۳ دستگاه، از این مدل بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۲ ساخته شد که بیش از نیمی از آن‌ها برای مسابقه بود. تعداد زیادی از این مدل باقی نمانده‌است و در سال ۲۰۰۴ یکی از آن‌ها به قیمت هفت و نیم میلیون دلار در حراجی فروخته شد. دهه هفتاد شمسی همزمان بود با ورود مجدد خودروسازان به ایران و باز شدن مرزها به خودروهای وارداتی. مرسدس بنز نیز مترصد ورود به ایران بود و در همین دوران، نسل‌های مختلفی از کلاس E, C و نهایتاً S وارد شدند. شرکت ستاره ایران در این دهه علاوه‌بر عرضه قابل توجه نسل W124 و W202، اقدام به واردات محدود کلاس G کرد. این کلاس که در حقیقت برای خدمت در ارتش ایران طراحی شده بود، پیشاً هم در لوای خودرویی نظامی در بازار ایران حضور داشت.

http://3dprintingindustry.ir