خرید و قیمت پیراهن پشمی چهارخونه ترب

در دوخت پارچه پشمی دقت داشته باشید که از سوزن نو و مناسب استفاده کنید. یکی دیگر از موارد مهم در دوخت این پارچه قرار دادن و برش پارچه ها بر اساس الگو می باشد. از آنجایی که یک الگوی طرح دار دارید، لذا باید آن ها در جهت درست قرار دهید.

خرید و قیمت پیراهن پشمی چهارخونه ترب

به عنوان یکی از جدیدترین و بروزترین فروشگاه های اینترنتی، با پایبندی به اصول، پرداخت امن، 72 ساعت ضمانت بازگشت کالا و ارسال رایگان کالا به سرار ایران موفق شده‌ایم تا خود را در قلب همراهان آیرین‌لند جا کنیم. به محض ورود به سایت آیرین‌لند با دنیایی از پوشاک زنانه رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید برای خوش استایل بودن و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

قد این پیراهن 80 سانتی متر است و سایزبندی این پیراهن به صورت فری سایز می باشد. الیاف پشم از زمان‌های بسیار دور وجود داشته و مردم از آن‌ها به وفور برای تهیه البسه و پوشاک استفاده می‌کردند. البته پارچه‌ها و لباس‌های پشمی در گذشته جزء مرغوب‌ترین و شیک‌ترین تولیداتی بودند که بیشتر، افراد ثروتمند و اغنیا از آن‌ها می‌توانستند استفاده کنند.

از این رو ترکیب پیراهن مشکی با تیشرت سفید، شلوار کتان مردانه سفید یا مشکی و کفش مشکی یا سفید، انتخاب جذابی خواهد بود. از پرطرفدارترین لباس های کژوال فصول سرد سال در میان آقایان اسپرت پوش می توان به پیراهن اسپرت چهارخونه پُلار پشمی آستردار تو کرکی اشاره کرد که می توانید با پوشیدن آن به همراه شلوار جین استایل جذابی را تجربه کنید. اگر برای یک استایل اداری می‌خواهید پیراهن انتخاب کنید، بهتر است از مدل‌های ساده‌تر و تک رنگ استفاده کنید. پیراهن چهارخانه مردانه را هم برای تمام موقعیت‌هایی که رسمیت کمتری دارند، در نظر بگیرید. این لباس‌ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را همراه با تیشرت در زیر پیراهن، ژاکت یا بارانی ست کنید و یک تیپ جذاب بزنید. پیراهن چهارخانه مردانه برای افرادی که بیشتر به استایل اسپرت علاقه‌مندند، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌ها در میان خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید.

© 1399 | کلیه حقوق مادی و معنوی برای پیشرو روش بازار (بیزلو)محفوظ است. پاساژ تنها امنیت خرید هایی که مستقیما از درون آن انجام می‌شود را تضمین می‌نماید و هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال خرید و یا پرداخت مستقیم شما از فروشنده نخواهد داشت. تراکم بافت پارچه نیز یکی دیگر از مواردی است که گویای کیفیت پارچه است.

پیراهن های چهار خانه پشمی گینگام را با کاپشن های کوتاه تک رنگ ست کنید زیرا ترکیب آن ها فوق العاده می شود. پیراهن چهارخونه پشمی ATA از جنس پارچه پشمی بسیار ضخیم می باشد و یک کار ایده آل برای فصل های پاییز و زمستان است. این کلاه علاوه بر جذابیتی که به استایل شما می‌بخشد می‌تواند در فصول سرد سال نقش یک محافظ را برای سر داشته و از آن در برابر سرما محافظت کند. پشم گوسفند نسبت به پوست خرگوش ارزان‌تر بوده و دسترسی به آن راحت‌تر است. از همین رو پیراهن پشمی پسرانه و مردانه تولید شده از این نوع پشم طرفداران بیشتری دارد. این بازیگر جوان متولد ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بابل در استان مازندران است و به دلیل علاقه اش به بازیگری در سال ۸۵ در تست بازیگری شرکت کرد و برای بازی در فیلم سینمایی «یک مرد، یک شهر» ساخته حسن هدایت پذیرفته شد.

می توانید شکت ها را با شلوارهای جین در مدل های مختلف ست کنید. شلوار های فاق بلند یکی از استایل های زیبایی خواهد بود که می توانید با شکت خود بپوشید. شکت ها معرف پیراهن های بلند با پارچه های ضخیم و مناسب هوای خنک و پاییزی هستند. شکت بسیار شبیه به لباسهای مردانه با پارچه های ضخیم و پشمی که به راحتی شما را گرم می کند.

با تطبیق دادن اندازه جدول با اندازه های خود از روی لباس فعلی سایز مناسب را انتخاب کنید. طراحی سایت فروشگاهی ایراکد – تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است. گزینه هایی را که میخواهید از طریق آنها اطلاعیه تمدید به دست شما برسد را انتخاب کرده و ثبت نمایید.

برای داشتن یک استایل بوهمین می توانید شکت های کوتاه را با دامن و بوت بپوشید. با سردتر شدن هوا می توانید بهمراه شکت، از یک یقه اسکی و یا هودی استفاده کنید. داشتن استایل لایه ای و ظاهر دو یقه به طرز شگفت انگیزی شیک است، هم برای مردان و هم برای زنان عالی است.

و در فصول خنک تر سال میتوانید پیراهن چهاخونه کتان ضخیم تری را به تن کنید که استایل شما را چشم گیر و تک پیراهن پشمی مردانه jachs میکند. پیراهن چهارخونه سبز و مشکی نیز بعد از تولید طرفدار های زیادی را جذب خود کرد، این مدل پیراهن بیشتر با شلوار کتان مردانه مشکی همراه با کفش ورزشی سفید ست میشود، البته اگر کلاه سیاه هم به سر کنید جذابتر از همیشه دیده میشوید. جین ایران با ارائه ی بهترین راه کار های خرید اینترنتی برای پیراهن ، خرید پیراهن پشمی را برای مشتریان عزیز بسیار آسان و راحت کرده است. تمامی پیراهن های پشمی با جدول سایز متناسب خود ارائه شده اند که در جداول برای هر سایز اندازه های متناسب با آن درج شده است و کافیست با یک مقایسه سایز مناسب خود را متوجه شوید .