خط تولید SEMA 2022 فورد شامل برانکوهای مقاوم و یک ماشین شیک Mach-E است

ARB Ford Bronco به فورد برانکو هشدار دهید

سیستم تعلیق BDS از F-150 Hybrid به عنوان پایه ای برای آفرود استفاده می کند. به نظر می رسد بالاتر از سهام نشسته است. به علاوه، یک کمپرسور هوا، کیت بازیابی هشدار، و لوازم کمک های اولیه وجود دارد.

فورد ترانزیت اثر جان پانگیلینان
Tucci Hot Rods Ford Mustang Mach-E

فورد با 10 کامیون و شاسی بلند اصلاح شده از شرکای خود به نمایشگاه SEMA 2022 می رود. آنها طیف وسیعی را از Broncos آماده خارج از جاده گرفته تا F-150 که ادعا می کند یک چاقوی ارتش سوئیس است، اجرا می کنند.

سیستم تعلیق BDS فورد F-150 هیبریدی

Warn Industries یک Bronco را ایجاد می کند که برای یک ماجراجویی خارج از جاده آماده است. دوچرخه و کایاک حمل می کند. هنگامی که راننده به نقطه مناسب می رسد، یک سایبان قابل نصب وجود دارد. از دیگر لوازم جانبی می توان به جعبه چوب ماهیگیری و یخچال اشاره کرد.

تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید

فورد ترانزیت اثر جان پانگیلینان

در این گروه سه برانکو وجود دارد. ARB SUV را به عنوان وسیله نقلیه واحد خدماتی برای ارائه کمک های پزشکی به مناطق ناهموار می سازد. دارای درهای لوله ای، کمپرسور هوای زیر کاپوت، وینچ، سپر جلو ارتقا یافته و چراغ های اضافی است.

سما نمایش تعلیق BDS.  فورد F-150 هیبریدی

Yakima و Hypertech این میراث ورزشی سفارشی Bronco را به SEMA می آورند. این مدل آفرود متمرکز دارای یک کمپرسور هوا قابل حمل ARB، یک کیت بازیابی خارج از جاده و یک نوار نوری بزرگ در بالای شیشه جلو است. سقف همچنین دارای یک چادر و یک دوش در فضای باز است.

شبکه زنان تاجر SEMA Ford Bronco
Tjin x Thule Ford F-150 Lightning

کامیون واقعی فورد F-150 لایتنینگ

Tjin x Thule Ford F-150 Lightning

شبکه زنان تاجر SEMA Ford Bronco

جان پانگیلینان یک فورد ترانزیت اصلاح شده را به SEMA می آورد. وانت مخصوص عشایر دیجیتال است. مسافران می توانند با لوازم جانبی مانند کمپرسور هوا، کیت کمک خارج از جاده، آشپزخانه کشویی با یخچال و سایبان از فضای باز لذت ببرند.



منبع

Tucci Hot Rods Ford Mustang Mach-E

Real Truck and Motor City Solutions این F-150 Lightning را به عنوان یک وسیله نقلیه پشتیبانی مسابقات خارج از جاده ایجاد می کند. این یک کمپرسور هوا، تخته های بازیابی، جعبه ابزار و تجهیزات جوشکاری را حمل می کند. یک قفسه روی تخت یک چرخ یدکی را نگه می دارد. یک صفحه لغزنده سفارشی نیز وجود دارد.

گروه Leer یک فورد ماوریک هیبریدی سفارشی می‌سازد. درپوش روی تخت یک سیستم کشو را با فضای ذخیره سازی اضافی پنهان می کند. همچنین یک نیروگاه و جعبه ابزار وجود دارد. ریل های سقف فضای بیشتری را برای حمل وسایل فراهم می کند.

سومین Bronco از شبکه زنان بازرگان SEMA می آید. دارای قطعاتی مانند دنده 4.7 برای هر دو محور، وینچ Warn و چادر دو نفره یاکیما.

سه فروند F-150 اصلاح شده از جمله ساخته های SEMA هستند. Tjin و Thule از یک لایتنینگ برای ساخت کامیونی استفاده می کنند که این شرکت ها آن را با یک چاقوی ارتش سوئیس مقایسه می کنند. دارای لوازم جانبی مانند شارژر خورشیدی، کمپرسور هوای قابل حمل و یخچال است. دو دوچرخه الکتریکی Super73 در پشت نصب می شوند.

Hypertech Ford Bronco Sport

در این دسته یک موستانگ Mach-E وجود دارد. خودروی برقی قهوه‌ای از Tucci Hot Rods می‌آید و از قطعات سفارشی پرینت سه‌بعدی برای فلرهای لبه جلو و گلگیر استفاده می‌کند. روکش های عجیب و غریب و شفاف روی چرخ ها قرار دارند. این شرکت همچنین یک اسپویلر هاچ بک سفارشی اضافه می کند. در داخل، دو صندلی Recaro با مهار مسابقه وجود دارد.

Yakima و Hypertech Ford Bronco Sport

لیر فورد ماوریک
کامیون واقعی فورد F-150 لایتنینگ