خلبان هواپیما از ترافیک عبور می کند، فرود اضطراری عالی در جاده انجام می دهد

فریزر، در زمان وقوع حادثه، به تازگی مجوز پرواز خود را در اکتبر 2021 دریافت کرد و تنها کمتر از 100 ساعت تجربه کابین خلبان را داشت. با این حال، زندگی او به عنوان یک تفنگدار، اراده او را سخت تر کرد و او را قادر ساخت تا مانور شجاعانه را در یک گذرگاه عمومی به پایان برساند.

فریزر با یک پرواز تجاری به فلوریدا بازگشت و تصمیم گرفت به پرواز هواپیماها ادامه دهد، البته نه به این زودی.

همانطور که فریزر و همسرش از سفر برگشتند، همه چیز تغییر کرد. موتور Aero Commander 100 او در سال 1967 در اواسط پرواز از کار افتاد و از ارتفاع 5000 پایی به تنها 1000 سقوط کرد. این امر فریزر را بر آن داشت تا از مانوری استفاده کند که قبلا هرگز انجام نداده بود – فرود اضطراری.

خوشبختانه آن زمان بزرگراه خیلی شلوغ نبود. فریزر با فرار از خطوط برق و سایر کاربران جاده، فرود را بدون آسیب رساندن به وسایل نقلیه دیگر یا خود و مسافرش میخکوب کرد. کل توالی فرود اضطراری از طریق ویدیوی فریزر در یوتیوب (در بالای این صفحه جاسازی شده) به اشتراک گذاشته شد.

این حادثه در کارولینای شمالی رخ داد. NBC News گزارش شده است. به گفته فریزر، اولین گزینه فرود آمدن روی یک پل بود، اما در آن زمان خیلی باریک و شلوغ بود. او ابتدا تصمیم گرفت به سمت رودخانه برود سپس متوجه بزرگراه 19 در سمت چپ خود شد.

چه کسی فکرش را می‌کرد که یک هدیه بی‌گناه روز پدر به یک نمایش مرگبار تبدیل شود؟ این دقیقاً همان اتفاقی است که برای وینسنت فریزر، یک کهنه سرباز تفنگدار دریایی از فلوریدا رخ داد، که پدرشوهرش را با یک پرواز سریع بر فراز یک ملک تازه خریداری شده به عنوان هدیه روز پدر برد.

فریزر گفت: “فکر می‌کنم به راهم ادامه می‌دهم. فقط به مدتی دور از هواپیما نیاز دارم. فقط خوشحالم که زنده هستم و خوشحالم که کسی آسیب ندیده است.” NBC News.



منبع

مطابق با NBC News، هواپیما برای تعمیر موتور آسیب دیده هواپیما به مغازه ای در همان نزدیکی منتقل شد. سه روز بعد، مقامات بخشی از بزرگراه 28 را بستند تا به هواپیما اجازه پرواز داده شود و به فرودگاهی مناسب برود.