خودروهای الکتریکی مرسدس AMG می توانند حالت دریفت خودکار داشته باشند

هنگامی که از جورج بارتلز در مورد شانس اجرای حالت دریفت خودکار در اتومبیل پرسیده شد، به شدت پیشنهاد کرد که این یک احتمال است: “شاید در راه است.” او ادامه داد که عملکرد چرخش مخزن EQG (کلاس G الکتریکی) آینده مزایای داشتن یک راه اندازی چهار موتوره را نشان می دهد. برنجی برتر R&D اذعان کرد که این دقیقاً یک ویژگی مفید در دنیای واقعی نیست، اما به مالکان اجازه می‌دهد تا درباره آنچه که خودروهای برقی آنها می‌توانند انجام دهند، لاف بزنند:

41 عکس ها

در کمال تعجب بسیاری، این در واقع قبلاً انجام شده است. در ماه فوریه، موسسه تحقیقاتی تویوتا یک سوپرا را برای سوزاندن لاستیک بدون دخالت انسان برنامه ریزی کرد. تفاوت اصلی در اینجا این است که مرسدس به طور فعال به نصب چنین ویژگی در یک AMG الکتریکی آینده فکر می کند. در مصاحبه با مجله استرالیایی فروش خودروجورج بارتلز، رئیس توسعه خودروی جهانی این خودروساز درباره این ترفند غیرمعمول صحبت کرد.

“یک حالت دریفت خودکار؟ بله مطمئنا. ما می توانیم این کار را انجام دهیم زیرا همیشه می دانیم که ماشین در چه وضعیتی قرار دارد. ما برای همه چیز سنسور داریم، بنابراین می دانیم. شما باید فضای زیادی برای چیزی شبیه به این داشته باشید و تنها چیزی باشد. نکته این است که علاوه بر بردار گشتاور، به رانندگی با سیم نیاز دارید زیرا ممکن است لازم باشد فرمان را بردارید [from the driver]”

بررسی‌های Affalterbach به تازگی با خودروهای پرفورمنس الکتریکی شروع شده‌اند و تاکنون فقط EQS 53 و EQS 43 و 53 کوچک‌تر را نشان می‌دهند. مفهوم Vision AMG که در اوایل امسال دیدیم، پنجره‌ای به آینده یک AMG.EA الکتریکی اختصاصی است. پلت فرم ماشین اسپرت



منبع

BMW M با مهندسی یک خودروی برقی که بتواند در محل بچرخد غریبه نیست، زیرا اخیراً یک i4 کوپه اصلاح شده با موتورهای چهارگانه که همان مانور را انجام می دهد، البته با دوز سنگین CGI، نشان داده است.

خودروهایی مانند فورد فوکوس RS و آئودی RS3 حالت‌های دریفت اختصاصی دارند که به راننده کمک می‌کند تا از کناره‌ها حرکت کند، اما اگر تبدیل خودرو به یک ماشین دودزا آسان‌تر باشد چه؟ خوب، ممکن است اتفاق بیفتد، به شرطی که به جای موتور احتراقی، موتورهای الکتریکی وجود داشته باشد. از آنجایی که ظاهراً خودروهای الکتریکی قبلاً به اندازه کافی پیچیده نبودند، مرسدس به فکر استقرار یک حالت دریفت خودکار در یک مدل AMG بدون ICE است.

کانسپت مرسدس-ای ام جی ویژن AMG