خودروهای 1.7 میلیونی فورد، لینکلن تحت بررسی NHTSA برای مشکلات احتمالی ترمز

فراخوانی می تواند شامل تعویض خطوط ترمز جلو با سیستم ترمزگیری باشد تا اطمینان حاصل شود که هیچ حباب هوا در سیستم ترمز وجود ندارد. روغن ترمز نمی تواند حباب های هوا داشته باشد یا سیستم به درستی کار نمی کند و ممکن است منجر به قدرت توقف ناسازگار شود. این راه حل ساده باید هر گونه مشکلی را که در طول تحقیقات NHTSA یافت می شود برطرف کند.

در صورتی که NHTSA پس از پایان تحقیقات به فراخوان کامل نیاز نداشته باشد، فورد می تواند یک فراخوان داوطلبانه صادر کند. برای چنین قطعه ساده ای که می تواند عواقب جدی داشته باشد، منطقی است که به مشتریانی که دارای سدان های فورد فیوژن و لینکلن MKZ 2013 تا 2018 هستند، راه حلی ارائه دهیم.

سدان‌های فورد فیوژن و لینکلن MKZ مدل‌های 2013 تا 2018 آخرین سدان‌های فورد هستند، قبل از اینکه این برند فقط به شاسی‌بلندها و کامیون‌ها برای خط تولید مدل‌های خود منتقل شود. این نسخه نهایی از سدان ها توسط فورد پشتیبانی می شود تا مطمئن شود که صاحبان آن به دنبال تحقیقات NHTSA هستند.



منبع

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه در حال حاضر در حال انجام تحقیقاتی در مورد خرابی های گزارش شده ترمز جلو در سدان های فورد فیوژن و لینکلن MKZ است. این بررسی در پی گزارش پارگی و نشتی خطوط ترمز جلو در این سدان های فورد است که می تواند باعث از کار افتادن سیستم ترمز شود. تاکنون 50 شکایت وجود داشته است و فورد و NHTSA هر دو با هم کار می کنند تا راه حلی را دنبال کنند.

تحقیقات NHTSA به دنبال مجموعه ای از 50 شکایت است که به مشکلات مربوط به خطوط ترمز جلو خودروهای فورد فیوژن و لینکلن MKZ از سال 2013 تا 2018 اشاره دارد. با توجه به شکایات، خطوط ترمز جلو در این سدان ها پاره شده و یا مایعی نشت می کند که هشدار کمی دارد. نشت روغن ترمز به این معنی است که سیستم ترمز نمی تواند به درستی کار کند که این امر منجر به نگرانی های ایمنی زیادی می شود.

در حال حاضر هیچ فراخوانی برای سدان های فورد فیوژن و لینکلن MKZ 2013 تا 2018 به دلیل مشکلات ترمز وجود ندارد. NHTSA در حال کار بر روی تحقیقاتی با فورد است تا اطلاعات بیشتری در مورد این وضعیت قبل از اعمال راه حل جمع آوری کند.