خودروی اسپرت هیبریدی مستقل Nismo که در این دهه عرضه می شود

به طور گسترده اعتقاد بر این است که ماشین عملکرد نیسمو دارای یک پیشرانه هیبریدی است تا یک سیستم صرفاً الکتریکی. مدیران شرکت قبلاً گفته بودند که یک خودروی الکتریکی تند به باتری‌های حالت جامد نیاز دارد، اما این باتری‌ها در آینده نزدیک آماده نخواهند شد. با این حال، رقیب داخلی نیسان، تویوتا قول داده است تا سال 2025 یک خودروی تولیدی هیبریدی با باتری حالت جامد عرضه کند.

در مصاحبه با اتوموبیلبرنج برتر نیسمو گفت که این خودرو در ژاپن و همچنین در ایالات متحده، اروپا و بریتانیا در خانه فروخته خواهد شد. مجله بریتانیایی بر این باور است که این مدل به عنوان جانشین غیرمستقیم GT-R قدیمی عمل خواهد کرد. در اوایل سال جاری، “گودزیلا” به دلیل مقررات سختگیرانه آلایندگی، از اروپا بازنشسته شد، که همچنین مانع از فروش Z جدید در اتحادیه اروپا می شود.

حرف زدن با اتوموبیلتاکائو کاتاگیری، مدیرعامل نیسمو گفت:[There] یک چشم انداز بسیار بسیار مهم است [in Europe] برای نیسان این در دل این است [new car]. این منطقه [the UK] مخصوصا برای ما خیلی خیلی خاص است [for] ماشین های پرفورمنس بنابراین، یک چیزی که می توانم بگویم این است که لطفا صبر کنید. ما قصد داریم یک مدل بسیار هیجان انگیز را با نام تجاری Nismo به بازار انگلستان معرفی کنیم.”

در این میان، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نیسان و نیسمو در حال کار بر روی ارسال مناسب GT-R R35 هستند. گمان می رود سال آینده با طراحی یقه قو برای بال عقب همراه با تغییرات جزئی در موتور و شاسی عرضه شود. ممکن است برخی رنگ‌های جدید در ترکیب و به‌روزرسانی‌های لازم برای رعایت مقررات سختگیرانه‌تر نویز وجود داشته باشد.



منبع طراحی نسل فعلی GT-R با توجه به مفهومی همنام که در سال 2001 در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش درآمد، از نظر فنی 21 سال قدمت دارد. نسخه تولیدی شش سال بعد در همان رویداد معرفی شد، بنابراین می توان گفت R35 کمی طولانی شده است. خوشبختانه، بازوی عملکرد نیسان، نیسمو، این نوید را می دهد که محصولی هیجان انگیز در دست ساخت است. مدیرعامل تاکائو کاتاگیری تایید کرد که یک مدل بسیار هیجان انگیز با نشان نیسمو در نظر گرفته شده است.