خودروی مرموز فرمول 1 فراری دوباره در بزرگراه چک مشاهده شد

بر اساس دماغه نوک تیز، شکل بال‌های جلو و شکل ورودی‌های هوای موتور، به نظر می‌رسد که فراری F1 یک F2004 باشد که توسط فوق ستاره F1 مایکل شوماخر در فصل 2004 موتوراسپرت استفاده شد. این همچنین دارای شماره 7 است که فکر می کنیم ادای احترامی به هفت عنوان جهانی شومی است – آخرین آنها در سال 2004 با استفاده از F2004 به دست آمد.

شایان ذکر است، هیچ راننده فرمول 1 فراری از سال 1990 تا 2009 شماره 7 را به خود اختصاص نداد.

راننده هر که بود، مطمئناً آنقدر شجاع بود که دوباره در فضای باز بیرون بیاید. و بله، او هنوز کلاه ایمنی بر سر دارد و هویت خود را پنهان می کند.



منبع

فرمول 1 به جمهوری چک بازگشته است، و نه، ما در مورد برنامه جایزه بزرگ در کشور واقع در اروپای مرکزی صحبت نمی کنیم – چیزی که قبلا هرگز اتفاق نیفتاده است.

پلیس چک برای ردیابی راننده درخواست کمک کرد که این کار را انجام داد. مظنون 45 ساله به دلیل عدم شناسایی دقیق او به لطف کلاه ایمنی که به سر داشت از مجازات فرار کرد. این مجازات ها شامل ممنوعیت استفاده از گذرگاه تا یک سال، به علاوه ده ها هزار دلار جریمه کلی می شد.

ما در مورد خودروی بدنام فرمول 1 صحبت می کنیم که در جاده های عمومی در حال رانندگی است. چند سال پیش، یک خودروی قرمز رنگ فراری F1 در بزرگراه D4 بین Příbram و Dobříš دیده شد.

ناگفته نماند که خودروهای فرمول 1 قانونی نیستند. این ماشین های تخصصی دارای مشخصات استاندارد جاده ای نیستند و فقط مجاز به رانندگی در مسیرهای مسابقه و مدارهای بسته هستند. نزدیکترین چیز به فرمول 1 برای جاده مرسدس AMG One است.

به نظر می رسد که این مجازات ها هیچ تأثیری بر مجرم ندارد زیرا او دوباره به جاده بازگشته است. این بار، او در یک ویدیوی نزدیک توسط یکی از خوانندگان iDNES، که در بالای این صفحه جاسازی شده، گرفته شد.