خودروی مشتری بوگاتی Centodieci در ترافیک ظاهر شد



منبع

ما بسیار خوشحالیم که چنین ابرخودروی کمیاب و عجیبی را می بینیم که واقعاً رانده می شود. ما می دانیم که صاحب اولین Centodieci اغلب آن را به پیست نمی برد، اما حداقل آنها از آن دسته کلکسیونری نیستند که فقط ماشین گرانبهای خود را در یک گاراژ نگه می دارند.

13 عکس ها

اولین خودرو از مجموع ده سوپراسپرت بوگاتی سنتودیسی در اوایل سال جاری به مالک جدیدش تحویل داده شد. پس از یک فرآیند طولانی و پیچیده آزمایش، آماده سازی و مونتاژ، یکی از گران ترین و قدرتمندترین محصولات صنعت خودرو در حال حاضر در جاده های سراسر اروپا در دسترس است. و منظور ما به معنای واقعی کلمه این است – این ماشین خاص اخیراً در ترافیک توسط دوربین گرفته شده است.

Centodieci به عنوان ادای احترام به بوگاتی EB110 عرضه شد و اولین نمونه تحویل شده به مشتری با همان رنگ آبی EB110 به پایان رسید. این یک ترکیب رنگی بسیار سنتی برای شرکت فرانسوی است و صاحب Centodieci همچنین دارای یک EB110 GT است که در همان رنگ ها به پایان رسیده است. این خودروساز قصد دارد تنها 10 نمونه از Centodieci را مونتاژ کند و همه قبلاً برای آنها صحبت شده است. این ابرخودروی مبتنی بر Chiron حداقل 8.8 میلیون دلار قیمت دارد.

یوتیوبر 912fordgt درست در زمان مناسب در مکان مناسب برای فیلمبرداری از اولین مشتری Centodieci بود. توضیحات ویدیو شامل اطلاعاتی در مورد مکان شلیک این سوپراسپرت نیست، اما ما کمی تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ویدیو از کرواسی است. تا آنجا که ما اطلاع داریم، اخیراً باشگاه مالکان سوپراسپرت در زاگرب گردهمایی داشته و احتمالا بوگاتی نیز در این رویداد شرکت کرده است.